joi, 28 martie 2013

Iarnă...vrăbiuţe şi cupil :)

       Dimineaţă când m-am trezit am fost tare dezamăgită. Totul era alb şi fără să îmi dau seama am strigat: Offf! A nins! Dacă ar fi fost o zi de decembrie sau oricare altă zi de iarnă aş fi fost foarte fericită, dar astăzi este 28 Martie. Nu puteam rata această zi şi mi-am luat aparatul foto cu mine.
       De ceva timp tot urmăresc vrăbiuţele din curtea şcolii. Sunt aşa de haioase şi frumoase. Acum că am luat aparatul cu mine nu am ratat ocazia să le surprind. Stau cuminţi la fotografiat şi unele sunt atât de curioase încât  se aşează pe fereastră şi ciocănesc în geam.
        Copiii au zis că vrăbioiul acesta seamă cu un cioban care poartă zeghe. Nu-i aşa?
        Încă o poză cu vrăbiuţul meu dulce căruia i se mişcă dinţişorii.
        Mai este cazul să vă spun că urăsc vremea aceasta? Îmi crează o stare urâtă şi pierd timpul fără să lucrez nimic. Poate weekendul acesta reuşesc să fac ceva.
       Vă pup!

15 comentarii:

  1. Priveste in ochii lui Andrei si zambeste!:)Eu i-am zambit,dar nu am gropitele lui.:))
    Vrabiutele tare zgribulite stau pe grengi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Andrei îl bucură foarte zăpada deoarece el nu ştie cum ar trebui să fie acum vremea de fapt. Ar fi minunat ca şi noi cei mari să ne putem bucura şi să nu ne mai gândim cum ar trebui să fie...să putem lua lucrurile aşa cum sunt fără să ne mai cramponăm.
      S-or fi săturat şi vrăbiuţele de iarna asta lungă. Câteva zile au ciripit tare voioase, dar acum...

      Ștergere
    2. cu siguranta ca al tau copil nu are asteptari prea mari.
      Se potriveste proverbului tataiei, el zicea ceva de genul "ce vine de Sus, sa spunem sarutmana", inclusiv la vreme.

      Ștergere
    3. Ieri şi astăzi s-a bucurat din plin de soare şi de joaca afară. Mare dreptate avea tataie. ar fi bine să putem lua lucrurile exact aşa cum sunt şi să nu ne mai stresăm.

      Ștergere
  2. Vraghibontul de Andruska e cel mai beton dintre toti vrabioii....si pup nasucul ala de copil zambacios! Mnoa , hai sa dam mana cu mana! :))))) Buey si pana la urma , noi i-o tragem iernii , nu ea noua....Ai sa vezi cand ai sa sari brusc din cizme in sandale...direct la patrush de grade cu plus! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-o tragem acuş :D Mie îmi place ideea de a trece direct la sandale deoarece mie nu îmi plac pantofii...niciodată nu mi-au plăcut.
      Oooo! Daaaa! 40 de grade să bolânzăsc de cap, să mă întind precum şarpele la soare, să mă răcoresc în Dunăre, să am doar un strat de haine...Daaaaa! :))))

      Ștergere
  3. Si eu abia astept sa lesin la soare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar dacă e cald de mor eu nu mă plâng. Sunt şi norocoasăcă nu locuiesc la oraş şi nu sunt nevoită să merg pe jos pe asfaltul încins, printre maşini ce dau căldură....

      Ștergere
  4. Stiam eu ca si tie iti plac vrabiutele.(Am si eu o "cresa" la geam, vin la malai si tare dragi imi mai sunt.)
    Sunt de acord, Andrei e cel mai simpatic vrabiutz :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Foarte tare îmi plac. Toată iarna le-am aruncat prin curte mălai, mămăligă şi grâu. Nici nu se mai tem de noi când ieşim prin curte şi sunt grase de parcă e vară.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  5. ...eu vreau sa vina vara dar nu cu 40 de grade ca extremele ma termina!!!!Frumos si fericit vrabioiul de Andrei.Tare mi-ar placea ca macar cateva ceasuri sa simt viata ca un copil!!!!Bine ,clar nu atuncea cand se schimba dintii!...si uite asa imi dau seama ca si lor nu le e simpla deloc viata,asa incat putem spune ca:la toti ne e greu heheheh!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimănui nu îi este uşor, dar măcar copiii nu îşi complică existenţa cu gânduri şi trăiri inutile. Asta ar fi extraordinar dacă am reuşi şi noi uneori. Te pup!

      Ștergere
    2. mmmmmdddddaaaaaaa!!!!!Saptamana buna iti doresc!!!!

      Ștergere
  6. pozele cu vrabiute sunt superbe!!! esti f. talentata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Aparatul foto mă ajută foarte mult.Nu degeaba am oftat atâta după el... până s-a săturat soţul să mă audă şi m-a lăsat să îl iau :D

      Ștergere