vineri, 1 martie 2013

Mulţumesc! Mulţumesc! Mulţumesc!

Zilele trecute a venit doamna poştal (aşa îi zice Andrei) cu un plic de la Irina- Handmadeina. Înăuntru era o felicitare superbă, căreia i-am găsit imediat locul special lângă cea de anul trecut şi lângă cea pe care i-am făcut-o soţului. Este tare frumoasă! Floricelele acelea colorate te fac să zâmbeşti instantaneu.
Lângă felicitare era şi un mărţişor... o păsărică frumoasă cu ochi verzi. Aproape mi-era frică s-o ating ştiind cum a luat formă şi cât de delicată este.
Voi purta mărţişorul de luni la şcoală pentru că nu m-am îndurat să-l pun la bluza de trening. :) Păsărica stă cuminte alături de fluturaşul primit anul trecut tot de la Irina. Şi pe el l-am purtat, iar după ce a trecut luna martie l-am pus la loc pe cartonaş şi l-am pus pe birou ca să îl văd mereu. Acum stau frumuşel unul lângă altul pe noul meu afişier ca să îmi bucure ochii tot timpul.
Am aşteptat să pot scrie în tihnă despre asta şi să îi mulţumesc cum se cuvine Irinei. Am făcut treburile pentru astăzi şi mi-am zis să fac această postare mai pe seară, dar când încolo surpriză: tanti poştal a mai venit o dată cu un plic de la Irina. Mă întrebam dacă nu cumva o fi greşit...Ştiu eu? Cu atâtea felicitări, mărţişoare, cadouri de trimis... se putea. Am deschis plicul şi iată:
Sunt ale mele!!! Nu era greşeală...

                                                            Dragă Irina,
       Îţi mulţumesc din suflet pentru surpriza minunată! Anul acesta îmi planificasem să îmi fac cadou măcar un şirag de mărgele de la tine şi tu parcă mi-ai citit gândurile. Sunt superbe şi gândul că ai modelat fiecare mărgea, că ai pictat-o pe fiecare în parte cu mâinile tale special pentru mine mă emoţionează foarte tare.
       De obicei nu port mărgele pentru că nu ştiu cum să le port, dar acestea sunt speciale şi fiind la baza gâtului mi-e mai uşor să mă gândesc cu ce să le asortez. Când am deschis plicul şi am văzut ce conţine deja începusem să mă întreb cu ce să mă îmbrac de 8 martie deoarece atunci vreau să le port prima dată...Ei! Şi acu' le am la gât, dar nu se pune. De 8 martie le scot în lume.
       Mulţumesc pentru urarea în stil Pufoasa! O primăvară superbă vă doresc şi vouă şi vă îmbrăţişez cu mare, mare drag!
        Încă o dată mulţumesc! Poate vă învredniciţi şi îmi faceţi bucuria să veniţi până aici într-o vară!

19 comentarii:

  1. Ce surpriza frumoasa si neasteptata!:)
    Iti doresc o primavara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Da!
      Mulţumesc frumos! Şi tu să ai o primăvară exact cum îţi doreşti!

      Ștergere
  2. Aoleu, mi s-a luat o piatră de pe inimă. Adică mai multe. În primul rând nu știam dacă or să-ți placă mărgelele. Urăsc gândul că ceva făcut cu drag și cu migalăar putea sta într-un dulap, sau în vreo cutie de bijuterii fără a vedea lumina soarelui vreodată și doi, azi-noapte am avut un vis și tu știi tu că pe mine mă sperie visele, unele s-au adeverit... În vecinătatea casei mele s-a înființat o firmă care zi și noapte încarcă ceva colete în mașini și cum eu am un somn pisicesc aud orice mișcare (Așa ca o paranteză, mi-au făcut viața un coșmar)Și când mi-era somnul mai dulce aud bufniturile de colete pe podeaua mașinii, și nu știu ce visam că am gândit așa în somn: ia uite și lucrătorii ăștia de la poștă ce mai trântesc coletele alea. Aoleu, mărgelele lui Catrinel! În momentul ăla eram deja trează și mă gândeam dacă or fi ajuns cu bine mărgelele, că uite eu am primit un mărțișor prin poștă și era spart. Și-mi venea să-mi dau palme că nu am pus mărgelele într-o cutiuță, ce-o fi fost și-n cApul meu, niciodată n-am pus mărgele în plic. Și atâta m-am zvârcolit că m-a întrebat jumătatea de ce nu dorm și i-am zis de vis și că mi-e teamă că mărgelele s-au spart pe drum și dacă e așa N-am să mi-o iert, că altele la fel nu mai pot să mai fac, că m-ar întrista prea tare. Dar acuma sunt foarte happy :) că visul nu s-a adeverit și că te gândești la ce o să asortezi mărgelele. Să știi că eu m-am documentat, am căutat poze cu tine pe blog ca să văd cam în ce culori te îmbraci, dar nu prea ai, decât cele de la școală, pe la pescuit, ținute de casă... Eu le-am gândit pentru vesta gri, ca să știi :) Gata, am vorbit mult fiindcă sunt entuziasmată (mâine o să-mi vină să șterg jumate din ce-am scris:)) Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine! Ioi cât te-ai stresat! Sunt în stare perfectă.
      Mărgelele se potrivesc perfect stilului meu. Clar nu vor sta foarte mult în dulap. Le voi purta foarte des şi ştiu că de fiecare dată îmi vor da o stare foarte faină, ştiind cât ai muncit şi cât te-ai gândit şi stresat pentru ele.
      Nu ştiu ce să mai zic... Îţi mulţumesc din tot sufletul! Cadoul tău este unul dintre cele mai speciale primite de mine de-a lungul timpului, mă face să zâmbesc şi să mă simt deosebit. MULŢUMESC!

      Am văzut că nu mai ai magazin pe Breslo... Mai faci lucruri pentru vânzare, nu?

      Ștergere
    2. Și eu m-am simțit deosebit săptămâna asta, am realizat încă o dată cât de bine face să dăruiești.

      Magazinul pe Breslo este temporar închis. O să-l redeschid după ce se vor strânge mai multe produse de listat. Momentan tot ce am confecționat am dăruit și mă simt mai bogată așa :)

      Ștergere
    3. Catrinel, nu-i așa că nu te superi dacă fur și eu poza mărgelelor de la tine? Că eu n-am apucat să le pozez. Mulțumesc, știam eu :)

      Ștergere
    4. Vaaai! De abia acum am vazut comentariul pentru ca intrase in spam... Bineinteles ca o poti lua. Te pup!

      Ștergere
  3. Minunate martisoare! Felicitari creatoarei , iar tu sa le porti cu mare drag si placere! :)
    O primavara minunata sa aveti , Catrinel! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Irina face nişte lucruri foarte faine. Numai gândul că fiecare mărgea în parte e modelată şi pictată de ea e uimitor.
      Şi voi să aveţi o primăvară perfectă!

      Ștergere
  4. La mulţi ani de Mărţişor! Să aveţi cu toţi o primăvară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! O primăvară cu multe bucurii să ai şi tu!

      Ștergere
  5. foarte frumoase margele,foarte frumos martisorul...sanatate si multe bucurii creatoarei si nu numai:familiei ei !!!!O rpimavara superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Catrinel ma poti ajuta,caut la tine pe blog,postarea cu manechinul in miniatura.Vad ca nu ai buton de cautare sau nu vad eu...Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://shorichitz.blogspot.ro/2011/11/iata-ce-am-mai-facut-heres-what-i-made.html
      Este si tutorialul pentru el... banuiesc ca de asta cautai postarea :)

      Ștergere
  7. Da da:)Multumesc mult.De cand l-am vazut la tine,am vrut tare mult sa-l fac,dar nu aveam masina,acum am masina dar nu merge :))dar tot vreau sa-l fac:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Spor la treaba si de abia astept sa vad cum iti iese.

      Ștergere