duminică, 24 martie 2013

Şueta de seară cu Andrei

       Seara cu Andrei stau mereu de vorbă. Clarificăm unele lucruri, ne giugiulim şi de foarte multe ori îmi povesteşte ce a făcut la grădiniţă. Dacă îl întreb el spune că doar s-a jucat, aşa că am răbdare şi aştept să aibă el chef să îmi zică ce a făcut de fapt. Eu sunt în foarte multe feluri, dar absurdă nu-s şi deşi câteva  lucruri sunt nemulţumitoare în ceea ce o priveşte pe doamna, nu pot zice că nu lucrează cu ei sau nu îi învaţă multe lucruri interesante.
       Stând noi aşa bot în bot, îşi aduce Andrei aminte despre ce au discutat la grădi...
       - Ştii mama? înainte România nu era România...se numea altfel...Dacia.
       -Chiar?!
       - Daaaa! Şi avea un rege, pe care îl chema Porumbista.
       -Cuuum?
       -Porumbista! Aşa îl chema.
       - Nu mami, poate îl chema Burebista.
       -Aşa. Eu am uitat.
       - Şi ce-a făcut Burebista?
       -Au venit duşmanii şi el a adunat o armată şi i-a alungat. Ei au venit iar şi Porumbista i-a bătut şi le-a tăiat capul.
       -Vai de mine! Aşa ţi-a povestit doamna? Că le-a tăiat capul?!
       -Nuuuu! Aşa ştiu eu...că dacă era război....

8 comentarii:

  1. O sa aiba el timp sa se clarifice ce si cum s-a mai razboit "Porumbista".:))
    Si noi povestim seara.Cel mic imi da mai multe detalii,cel mare din ce in ce mai putin,asa ca-l"enervez" pana spune si el ceva,nu de alta ,dar nu vreau sa aflu de la diriginte.:))
    Zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo da! Eu nu prea discut astfel de lucruri cu el că mă tem să nu reţină informaţiile greşit.
      Cel mare e în perioada în care e secretos probabil şi de aceea...
      O zi minunată!

      Ștergere
  2. Tre sa fii mandra ca gandeste singur, face propriile rationamente. Ce mai! e un istet! Restul, vorba lui angi, si le lamureste el cu timpul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mulţumită, cum nu? Dar e un pic cam sadic copilul meu. :))))) Are timp să le descopere pe toate şi să le înţeleagă. Îmi place cum doamna le dă cu picătura câte puţin din toate.

      Ștergere
  3. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Buey , ce imi place de Porumbista asta! Nu i-ai aratat lui Andruska pe Porumbista pe net? :)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ntz,ntz,ntz...sa nu sti tu ca la razboi se taie capul...pfuai! :)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am promis că îi voi pune filmul Dacii. Nu ştiu dacă este chiar potrivit pentru el că nu îmi aduc foarte clar aminte dacă are secvenţe prea dure, dar mă voi uita să văd dacă e în regulă şi i-l voi pune dacă e ok. Nu m-am gândit să i-l arăt pe Porumbista pe net. Bună idee!
      Păi eu visez la Zâna Măseluţă şi la fetiţe îmbrăcate în loooz...nu mă prea duce capul la de-astea cu război. :)))

      Ștergere
  4. Porumbista sa fie!!! Super flacau ai!

    RăspundețiȘtergere