miercuri, 20 martie 2013

Surpriza lui Andrei

Ieri la cina Andrei a varsat din greseala ,pentru ca niciodata nu sta linistit la masa, piureul diect pe covor. Nu i-am zis nimic caci fata mea spunea multe si oricum se simtea vinovat ca nu a stat frumos. Cand il pregateam de culcare s-a ascuns in pat cu hainele de la joaca ca sa se dixtreze putin. L-am certat caci nu are voie cu hainele alea pe asternuturi. Inca se simtea un pic vinovat dupa traznaia cu mancarea si incerca sa ma imbuneze:
- Uite, iti cumpar si tie un Bakugan. Vrei?
- Nu vreau ca nu imi plac.
- Iti iau atunci o papusica... Vrei?
- Nu, ca eu nu ma mai joc cu papusi.
- Mami, tu ai avut tort de ziua ta?
- Nu, n-am avut niciodata.
- Eu am sa-ti fac o surpriza cu tata si o sa iti facem un tort de ziua ta. Ma duc sa ii zic lui tata.
S-a dus hotarat la sot si i-a zis ca de ziua mea imi vor face un tort:
- Tata, nu uita... e surpriza.
A venit incantat la mine:
- Gata, i-am zis! E surpriza!
Dulceata lu mama!!!

13 comentarii:

  1. Asta da surpriza!!! Am avut si eu un tort surpriza, cu o oita, stilizata bineinteles. Cel mai fain tort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu tortuleţul de pe blog. Îmi închipui bucuria pe care ai simţit-o atunci. Te pupicesc!

      Ștergere
  2. Atunci sa nu mai spui la nimeni: shhh! e surpriza! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi cum stiu ei sa ne manipuleze?:))
    Ne gasesc una doua"Calcaiul lui Ahile"...:)
    Deci o sa ai si tu tort!:)
    Pupici1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand se nasc ne testeaza imitele si ne manipuleaza. :D
      Dap! Voi avea tort, dar nu spui nimc ca-i secret!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Haha! Tot ce povestesti despre Andrei, imi aduce aminte de tine cand erai mica. Si tu te "dixtrai" cu orice altceva in afara de jucarii. Mai tin minte cand te-ai "dixtrat" spalandu-te pe cap, iarna, la robinetul din curte, pe un ger de crapau pietrele...Si ti-ai spalat si caciula. Ne-a cam stat inima la "dixtratia" ta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai,mai,mai! Cum dai tu tot din casa! Cand aveam tri ani, nu? :D
      Si m-a gasit fratele tau stand dezbracata si cand m-a intrebat ce fac acolo i-am zis ca astept sa se usuce hainele. Toata noaptea Puiutu si cu tusica m-au pazit sa vada cum respir, iar eu nu am avut nimic.
      Tii minte cum ma duceam la toaleta din curte cand era zapada afara? Eram in maieu si chiloti ca la voi era foarte cald, imi indesam pe cap caciula de blana a tatalui tau si o tuleam in slapi prin zapada.
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  5. ...mai,mai,mai ,si indraznesti sa te superi pe copilut?!?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Super,super,super! Abia astept sa vad tortul facut de flacaii tai...cat mai e pana pa ziua ta? Putin , este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te bucura prea tare, caci flacaul meu al mare nu prea se deda la astfel de lucruri. :D Pe 25 aprilie e ziua mea.

      Ștergere
  7. Stiam eu....esti in aceeasi zi cu surorile mele....sper sa tin minte,sa nu uit... :))
    Pai orice are un inceput si , cine stie? , poate te paleste o surpriza! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Suntem niste tauroaice :)) Mi se pare fascinant sa ai surori gemene. Intotdeauna gemenii mi s-au parut foarte interesanti.
      Poti sti? Oricum am planificat ca anul acesta sa imi fac tort de ziua mea si sa suflu in lumanari.

      Ștergere