sâmbătă, 9 martie 2013

Vestă

Unei prietene pentru ziua de 8 martie I-am făcut o vestă croşetată. I-am arătat vesta pe care am croşetat-o în urmă cu ceva timp pentru mine ca să văd dacă i-ar plăcea aşa ceva. Părea încântată şi i-am făcut şi ei una asemănătoare.
Pe corp se aşază mai frumos, dar pe umeraş se alungeşte deoarece bordura e destul de grea.
Bordura este cu model ananas.
Când a desfăcut cadoul părea încântată de ce am croşetat. Ne-am amuzat foarte tare deoarece nu ştia să o îmbrace, fiind rotundă cu doar două găuri prin care să bage mâinile. O sucea pe toate părţile şi tot nu îşi dădea seama cum vine. Sper să o poarte cu drag pentru că eu am lucrat-o cu drag pentru ea. Noi avem o relaţie destul de specială. Nu ne vizităm zilnic la cafea şi nu vorbim tot timpul la telefon, dar când ne întâlnim stăm de vorbă cu orele şi ştiu că mă pot baza pe ea mereu. Dacă o sun noaptea şi o chem că am nevoie de ea ştiu sigur că vine şi în pijamale. E foarte important să ai un astfel de om în viaţa ta şi aproape de tine. De aceea o apreciez şi îmi place să mă străduiesc să îi fac cadouri pe gustul ei.
sâmbătă frumoasă vă doresc! Vă pup! Aveţi grijă cu cele 40 de păhăruţe! :)))))

12 comentarii:

  1. Foarte frumoasa vesta!
    La noi nu e cu paharutele, doar cu sfințișorii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      :D La noi în zonă pe lângă sfinţişori se mai trage şi câte un păhăruţ...două...trei. :)))

      Ștergere
    2. Ei! N-am vrut sa zic asta ca iar ne fac astia betivi. Sunt si acum turisti care cred ca pescarii dau pestele pe vodca ca in trecut:)))

      Ștergere
  2. Eu am zis si atunci , cabd ai pus poza cu vesta ta , ca este minunata!
    Sa poarte sanatoasa veste , prietena ta minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel , am vrut inca de aseara sa iti las mesaj , insa n-am mai apucat : ieri a sosit martisorul de la tine , exceptional de frumos...multumesc din suflet de urari , felicitare si inimioara roz cu cosar! Luana a fost maxim incantata...I-am aratat si inainte sa ii spun ca e pentru ea , a spus foarte decisa "Aia o vreau eu!" :))))
    Multumim frumos , Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca a ajuns. Stiu ca tie iti plac lucrurile unicat si te asigur ca felicitarea este unica. N-am mai facut niciuna la fel. De asemenea sunt foarte incantata ca Luana a apreciat si i-a placut inimioara roz.
      Aveam emotii ca nu cumva din greseala sa fi scris pe plic adresa voastra veche si s-o fi sters tocmai pe aceasta de acum. Bine ca a ajuns.

      Ștergere
  4. A disparut comentariul :((((

    Of , scrisesem ca am primit martisorul de la tine si multumim tare mult ! Este minunata felicitarea si inimioara roz cu cosar!
    Multumim frumos!

    (sper sa nu dispara si asta)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a disparut comentariul draga mea. La postarile mai vechi de trei zile se modereaza comentariile pentru ca am gasit din greseala comentarii la postari foarte vechi... intrebari legate de lucrurile pe care le fac si eu nu le-am vazut. Nu am raspuns la ele si mi-a parut rau. Te pup cu drag!

      Ștergere
  5. O vesta foarte frumoasa, iar prietenia voastra e una speciala. :)

    RăspundețiȘtergere