duminică, 21 aprilie 2013

Colţişorul meu de lucru

       Ah! Ce-mi mai plac camerele spaţioase cu multe dulapuri, sertare, cuiere pentru toate uneltele, materialele, firele şi mai ştiu eu ce chestii pentru handmade! Visez şi eu la o cameră de asta de fiecare dată când intru pe vreun blog al vreunei împătimite a lucrului de mână...Până atunci mă mulţumesc cu o bucăţică de sufragerie. Dezavantajele sunt că nu am spaţiu destul şi nu pot lăsa toate împrăştiate pâna termin o lucrare.
       Aici vă scriu, trimit sau citesc mailuri, caut idei, pictez, decorez cu şerveţele, fac felicitări,cos la maşină...
       Afişierul este o jumătate de placă de polistiren extrudat. Polistirenul extrudat este mai tare şi mult mai rezistent la înţepăturile acului decât cel obişnuit. Tot asta folosim şi la şcoală pentru a expune lucrările copiilor.
       Am acaparat vreo trei sertare şi un corp al bibliotecii ca să îmi pun materialele, dar nici calculatorul nu a scăpat.
       În fundal se vede şi calculatorul sosului la care se uită Andrei la desene animate. :D
       Când vine vorba de croşetat, brodat sau tricotat folosesc unul din fotoliile de la fereastră. Nu pot să fac aceste lucruri stând la calculator. De obicei scot schemele la imprimantă pentru că mă deranjează să le urmăresc pe monitor.
       Nu-i spuneţi lui Andrei, daaar... când va creşte destul de mare şi nu va mai vrea să stea perete, în perete cu mami şi tati îi voi fura camera şi o voi face atelier. ;) E drept. Mai am de aşteptat puţin, dar zic că se merită :))))

      Duminică minunată vă doresc! Vă pupez! ;)

6 comentarii:

  1. Of...și eu visez la un spațiu mai mare...să știi că tot cam atât am și eu ca și spațiu deocamdată. De fapt eu folosesc masa din bucătărie :) și nu le pot lăsa pe toate prea mult timp pe-acolo! Asta este! În România am proiectat special un spațiu ca acesta pentru hobby și depozitare! Dar până e gata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important este ca e proiectat si vei avea loc'sorul tau special.

      Ștergere
  2. eu nu am spatiu de lucru. M-am extins treptat in bilbioteca, unde am inghesuit materiale, ate, masina de cusut, etc. Cand vreau sa lucrez,trag covorul deoparte si...pe parchet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa vad ce mesteresti tu. Mi te si inchipui cu covorul dat la o parte, lucrand de zor. :D

      Ștergere
    2. ia da-mi un email :) sa iti dau vreo 2 linkuri cu ce facui in ultimii 5 ani :)

      Ștergere
    3. black_moruna@yahoo.com De abia aştept să văd.

      Ștergere