marți, 9 aprilie 2013

Ieduti :)

       Suntem in vacanta. Slava Domnului ca e asa pentru ca la noi este inca foarte frig si cum caldura nu se mai da la scoala, m-am scutit de o saptamana de tremuraturi.
       Desi ,ca de obicei, mi-am facut planuri legate de timpul asta liber cam bat pasul pe loc. Ieri in afara de un pic de treburi gospodaresti nu am facut nimic. Astazi am finalizat ceva crosetat si astept sa se usuce ca sa ii fac poze. Ar trebui sa ma apuc de felicitarile si cadourile pentru Paste, dar...prevad ca le voi face pe ultima suta de metri.
        La campingul din sat sunt doua capre care au facut ieduti...patru. Administratorul ne-a rugat sa le facem niste poze sa le trimita asociatului sau. Cu toate ca era cam innorat am facut cateva.

       Sunt atat de simpatice! Daca Andrei se indeparta un pic toti patru alergau dupa el topaind si behaind incetisor. Aveai senzatia ca il cheama inapoi.
       Diiucu a fost un pic dezamagit initial deoarece isi inchipuia ca sunt blanzi si vor sta la mangaiat, dar ti-ai gasit? Cum te apropiai un pic, cum o piscau la fuga.
       Cam astea-s treburile pe la noi...A! si inca ceva...apa este foarte mare, dar noi nu ne speriem ca asa este in fiecare primavara si nu suntem in pericol spre dezamagirea televiziunilor in cautare de senzational. :D Cand voi descarca fotografiile va voi arata cum este pe aici.
Va pupacesc!

18 comentarii:

  1. Catrinel, iedutii sunt o minunatie!!! Poza de grup e excelenta! Poate vine soarele pe acolo prin Delta, nu de alta dar mi-am planificat Pastele la Sf.Gh!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde la Sfintu? Eu acolo m-am nascut si am trait toata copilaria mea. In liceu mergeam acolo in vacante. Ultima data am fost acum trei ani si mi-e atat de dor!!! Toate rudele din partea tatalui meu sunt acolo.

      Ștergere
    2. De 15 ani avem o casuta pe strada scolii, spre capatul satului. Este superb acolo...mai ales ca merg la mare pe la far, prin spate.

      Ștergere
    3. Tot timpul am zis ca daca faci o singura vizita acolo te indragostesti iremediabil de acel loc. Noi am stat pana prin 2001 acolo.

      Ștergere
  2. o Doamne,cat sunt de frumosi!!!!ufufuf,stiu ca sunt tare obraznicut dar eu n-o sa incetez sa-i iubesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fete de prostuti, dar sunt tare obraznici. Sunt niste simpatici. Daca ai fi vazut cum plangeau dupa Andrei. Erau dulci rau!

      Ștergere
    2. nu este adevarat,sunt niste sarlatani,te exploateaza cum stiu ei mai bine si dupa "cucerire"fac ravagii.Am distus impreuna niste pomi la tara intr-o vacanta de-i venea tatalui meu sa ma...starnga de gat nu alta!

      Ștergere
    3. :))) Pai daca i-ai lasat sa urce in pomii din livada si sa roada copacii in loc sa ii alungi...:D

      Ștergere
  3. Iedul 5 nu a stat la pozat! :)))))
    Tare simpatici astia 4!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea...topaia mai rau ca cei adevarati :D

      Ștergere
    2. Nu a vrut sa ii luati acasa? :))))))

      Ștergere
    3. Era un pic dezamăgit că nu stăteau la mângâiat aşa că nu a avut această tentaţie. :D

      Ștergere
  4. Si nici o speranta sa ajungeti vedete de televiziune, macar asaaa, c/o baltoaca. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neeeeee! :))) Baltoci avem, dar nu pe placul lui Radu Tanase:)))

      Ștergere
  5. Sunt superbi iedutii!
    Vacanta placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt tare frumosi si plini de viata iedutii.
    O bucurie de primavara!

    In sat,Mark obisnuia in fiecare primavara sa mearga la ieduti.Deja se obisnuisera cu el,asa ca unii se lasau mangaiati prin gard.
    Timpul trece si ajung cu el la Zoo,in Oradea.Primul lucrufamiliar,caprele cu iedutii lor intr-unul din tarcuri.
    Marc baga mana sa mangaie iedutul curios,dar acesta il apuca de deget si-l musca olecuta.Ne-am speriat,dar n-a fost nimic grav,decat o invatatura de minte.Daca baga mana la urs? Asa si-a dat el singur seama ca mangaiatul il lasam pentru acasa.:))

    Zile frumoase sa aveti din vacanta asta mult prea scurta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului că a fost doar un ieduţ şi nu dihania de urs. :D Sigur i-a fost învăţătură de minte.

      Chiar că este scurtă vacanţa. Tot ce mă demoralizează în legătură cu şcoala este frigul...
      Mulţumim! Şi vouă la fel!

      Ștergere