luni, 22 aprilie 2013

Urechi de Mickey

       Încă de când i-am făcut căciuliţa cu urechi de urs, Andrei m-a rugat să îi fac una cu urechi de Mickey. Din păcate de fiecare dată a intervenit câte ceva şi am tot amânat până acum. I-am făcut căciuliţa mult aşteptată.
       Este foarte încântat de ea, chiar dacă urechile îi cam pleacă pe spate când aleargă. Am impresia că nu le-am fixat eu cum trebuie sau le-am făcut prea mari.
       Ne-am distrat foarte tare la pozat.
       Nu ştiu sigur, dar parcă v-am zis că i-a căzut şi al doilea dinţişor. Nu prea se cunoaşte pentru că cel nou a fost taaaare grăbit şi s-a făcut repejor mare.
       Pe mine m-a lovit curentul şi de câteva zile mă sâcâie rău de tot o măsea buclucaşă, despre care nici nu ştiam că are vreo problemă. Acum când vremea este frumoasă şi aş putea să mă îmbrac altfel decât un eschimos eu sunt cu fular la gură şi căciulă, de zice lumea că am luat-o razna.
       Am în lucru o rochiţă şi o căciuliţă pentru nepoţica femeii de serviciu de la şcoală. Ea a cumpărat un fir roz şi eu o lucrez. Ştiţi ce voi primi în schimb? Peşte...I-am zis că vreau să cumpăr câteva scrumbii să fac marinată şi ea a venit cu ideea să facem... troc. Acest lucru noi îl facem destul de des. Dăm ţuică sau vin de la Huşi pentru brânză de capră, soţul mai lucrează la vreun calculator, motor de barcă sau mai ştiu eu ce pentru ouă, găini...viaţa la ţară.
       Săptămână frumoasă! Vă pup!

15 comentarii:

  1. Mai, dar ce Mickey frumos!!! Felicitari pentru caciulita, ii sta tare bine lui Mickey de Partizani. Cat despre maseaua ta, stai la panda si trateaza cu Zana Maseluta ce ii tot ia dintisorii lui Andrei, poate te rezolva si pe tine. :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!Cred ca mai degraba rezolv cu "zanul" meu dr. problema cu maseaua cat de curand. :D Te pup cu drag!

      Ștergere
  2. Frumuselul de copil mandru de caciulita sa care trebuie sa recunoastem ca-i sta super!Chiar asa Iuli are dreptate,trateaza cu Zana,nu se stie ce surpprize vei avea!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice ii sta lui super. ;) Vin la Tulcea si tratez cu "zanul" doctor. :D

      Ștergere
  3. este superb soricelul cu dinti noi :)
    Cat despre scrumbie, tare ii mai duc dorul de cand am plecat din Romania...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumusel şoricel si frumoasa viata la tara... Spor la treaba şi să ne arăţi şi nouă ce a ieşit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Viata la tara e frumoasa cu toate dezavantajele ei. Sigur ca va arat. Pot eu sa rezist sa nu o fac? :D Pupici!

      Ștergere
  5. Un Soricel foarte voios!
    Las ca e frumoasa viata la tara!!!Privesc pe geam nuantele de verde pe care le-a imbracat padurea in numai cateva zile.
    Eu maine duc salata din solarul propriu colegei educatoare,dar si unei prietene,care imi mai da oua.:))
    Si in vest e ca si in sud-est!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este frumoasa! E minunata linistea si verdele ce ne inconjoara peste tot. Deci nu suntem singurii care inca facem troc ca in vechime. :D

      Ștergere
  6. Ce scump , ce frumos si ce dragalas este soricelul Andruska! Minunata caciulita , dar si mai minunat detinatorul de caciulita!

    Catrinel , eu am intrat la tine , azi , sa iti urez "La multi ani!" de ziua ta , sa iti doresc multa sanatate si bucurie si sa ai parte de o zi de nastere la superlativul absolut.!Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ai vrut sa fii prima. :D La multi ani si surorilor tale! Te pup!

      Ștergere
  7. La Multi Ani! O zi cat mai frumoasa alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere