vineri, 31 mai 2013

7 lucruri

       Loredana m-a cadorisit cu un premiu insotit de o mica leapsa. Trebuie sa spunem 7 lucruri despre noi si sa nominalizam 15 persoane sa primeasca premiul. Eu cu mult drag va zic 7 lucruri despre mine, dar pasatul lepsei mai departe pentru mine este dificil. Majoritatea celor pe care eu ii urmaresc cu mult drag nu... practica astfel de joculete pe blogurile lor, asa ca daca este cineva care isi doreste acest premiu eu il ofer cu drag fara nominalizari.
       Pe blog am fost de cele mai multe ori foarte transparenta si nu stiu ce alte lucruri ar putea fi noutati pentru cineva, dar in fine... incerc.
1. Lui Andrei ii cant si acum uneori inainte sa adoarma Doi voinici din valea mare. 
2.Mi-ar placea macar o data in viata mea sa ajung in Turcia sau in Emirate...Ei! Ce sau?! Si in Emirate.

3.Sunt o persoana destul de dificila si cu toane.
4.Nu imi place sa fiu pupata pe obraji cand mi se ofera flori, cand ma intalnesc cu cineva sau cu orice alta ocazie daca persoanele respective nu imi sunt extrem de apropiate si mai ales dragi.
5.Imi pare foarte elegant si imi place sarutul mainii, dar din pacate acum se intampla foarte rar. Mi-ar fi placut ca sotul meu sa fie obisnuit sa faca gestul acesta fata de doamne si domnisoare, dar...lui nu ii place, se simte penibil si cum nu mai este ceva obligatoriu in zilele noastre nu are rost sa insist. Cand eram mica de abia asteptam sa cresc sa se intample asta caci imi placea cand vedeam cum ii era sarutata mana mamei.
6. Nu suport sa mi se vorbeasca de sus, indiferent de catre cine si din ce motiv.
7.Toate trairile mi se citesc pe chip si nu ma pot ascunde daca am o antipatie fata de cineva sau daca sunt suparata. Rau! Foarte rau! :D
       Cam asta-i treaba cu cele 7 lucruri despre mine. Va pup cu drag pe toti si pe fiecare in parte! Week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu