vineri, 10 mai 2013

       Salutare! Abia acum am reuşit să îmi găsesc un moment de tihnă şi să intru aici. Socrii sunt încă la mine. Doar mătuşa cu soţul ei au plecat şi vă daţi seama cât de greu îmi este să găsesc un moment de răgaz numai pentru mine. Seara, ca de obicei, pic lată alături de Andrei.
       A trecut şi ziua micuţului meu tăuraş care are acum 5 ani. Este dezamăgit că la 5 ani el este la fel de mic ca la 4. Probabil că îşi închipuia că va creşte peste noapte odată cu aniversarea lui. Poze voi pune tot când voi mai găsi un moment de repaus.
       Am terminat şi am dus la şcoală rochiţa comandată de femeia de serviciu pentru nepoţica ei. Împlineşte un an şi la tăierea moţului a vrut să o îmbrace ca pe o prinţesă.
       Ei! Ce ziceţi? Tanti Chivuţa, bunica fetiţei a fost extrem de încântată şi pe lângă scrumbie (cred că v-am spus că asta am primit în schimbul lucratului rochiţei) îmi dă şi răsaduri de vinete. Anul acesta avem grădină de legume, dar asta-i altă poveste. Tot când mă voi linişti puţin vă voi spune şi despre acest lucru.
       Tiii! Ce mi-a plăcut să o lucrez! De fiecare dată când aud că vreo cunoştinţă de a mea e însărcinată sper să aibă fetiţă. Numai minunăţii de astea aş lucra, dar până acum nu prea am avut noroc. Doar băieţei avem prin jur, iar eu nu mă risc doar pentru a lucra rochiţe.:))))
       Cam asta-i treaba! Acum mă cam mănâncă degetele şi nu ştiu de ce să mă mai apuc. Aştept să se termine cu foitul ăsta continuu şi să mă pot aşeza liniştită să îmi reiau programul obişnuit. De abia aştept vacanţaaaa!
       Vă pup cu dag!

6 comentarii:

  1. Este SU-PER-BA rochita! Nu am cuvinte sa o laud destul , iar tu esti atat de indemanatica! Ce mi-as dori sa stiu si eu croseta macar jumatate din cat sti tu!
    Pup pe Andruska si sper sa ii treaca supararea ! Ii zic "la multi ani!" sanatosi!
    Poate te apuci de ceva pentru tine...daca tot te mananca degetele!
    Spor la gradinarit! Bestiala indeletinicire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Vii la mine şi faci cursuri de croşetat. Îi simplu după primii paşi.
      Mulţumesc din partea lui Andrei!
      Cam greu mă învrednicesc la ceva pentru mine. De obicei am spor când trebuie să fac ceva pentru altcineva.
      Mulţumesc! De abia aştept să plece socrii să vă arăt şi poze din grădină.

      Ștergere
  2. E superba,tare as mai face si eu una,dar nu am pentru cine,dar cred ca tot am sa incerc una:)
    LA MULTI ANI lui Andrei!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia aştept să o văd.
      Mulţumesc în numele lui Andrei!

      Ștergere
  3. a iesit perfect. oare n-ai putea sa faci si sa vinzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! De multă vreme îmi tot pun problema vânzării lucrurilor pe care le fac, dar... nu ştiu. De fiecare dată parcă îmi pierd curajul.

      Ștergere