luni, 13 mai 2013

Grădina noastră

       Începând de anul acesta soţul meu este administrator la firma primăriei de prestări servicii. Unul din serviciile prestate este furnizarea apei. În curtea staţiei de apă din satul nostru ne-am făcut o mică grădină de legume. Curtea noastră este foarte mică, iar cea de la staţie era plină de... bălărău- iarbă înaltă, deasă ce adăpostea milioae de ţânţarişi foarte mare. Suntem aşa de încântaţi! De abia aşteptăm să mâncăm primele legume crescute cu mânuţele noastre. Aş vrea să pun acolo trandafiri şi alte flori. Să fie frumos şi să rămână ceva bun în urma noastră.
       În fiecare seară mergem să udăm, să smulgem iarba şi să ne încărcăm bateriile.
       Nu am făcut poze strict cu grădina căci este atât de frumos, iar grădina nu arată îcă bună de fotografiat! :D Salcâmii sunt înfloriţi şi sunt superbi. Miros demenţial.

       După ce îmi termin treaba mă aşez să savurez din tot ce mă înconjoară şi să mă odihnesc. Trag aer în piept... aerul acela inmiresmat de salcâm, de iarbă, de praf... Îmi fac ochii roată şi iată ce se aşterne la picioarele mele:


       Cum să nu iubesc aceste locuri? Unde întorci ochii vezi ceva frumos, auzi păsările cântând, vezi fluturi şi gâze colorate. Dacă nu ar fi iarna pustie şi cu vânt totul ar fi perfect, dar poate nu aş mai aprecia atât de mult căldura soarelui şi frumuseţea verii. Îi bună şi iarna aceasta la ceva. ;)
Vă pupez!
Aaaa! Am uitat: socrii au plecat... totul revine la normal!!! :D

8 comentarii:

  1. pamantul acela fiind nelucrat de atata timp, e foarte bun pentru gradina. e chiar pentru gradina organica, bio. felicitari pentru harnicie si sa aveti spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când i-a venit ideea soţului să facem grădină acolo acesta a fost primul gând, că pământul este foarte bun. Este bun şi pentru că nu este galben, clisos. Avem de furcă cu pirul, care este extrem de mult, dar îi dăm noi de cap. Mulţumim!

      Ștergere
  2. Vaaaiii...fericitilor! Va invidiez si ma bucur pentru voi! Superbe locurile acelea! Spor la treaba si abia astept sa vad prima voastra recolta! :)
    Pupici voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Si noi de abia asteptam prima recolta. :D Te pupam!

      Ștergere
  3. Draga Catrinel, de abia am revenit din Delta, am ratat si anul asta salcamii infloriti. Noroc ca i-ai pozat tu! Parca si simt parfumul...Minunate locuri, minunate poze, sunteti binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost la hram, nu-i asa? Cred ca a fost foarte frumos ca in fiecare an. Chiar suntem binecuvantati.

      Ștergere
  4. superbe pozele! salcamii vor inflori in 2-3 sapt. si aici.
    Despre gradina: spor la munca, e ceva efort, dar rezultatele merita cu varf si indesat. Cu pirul - e lutpa grea, si mamaia avea cu el de furca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salcamii sunt superbi cu adevarat.
      Multumesc! "Dupa lupte seculare" ce vor dura toata vara ii dam noi de capat...sper. :D

      Ștergere