miercuri, 29 mai 2013

       Buna!
       Ma laudam ca raceala trece si ca doar nasul ma mai supara. N-a fost sa fie asa si acum stau in pat cu laptopul in brate caci nu am mai plecat la serviciu. Chiar daca patul e comod si e placut acasa as prefera sa fiu acum la scoala. Am trecut pe antibiotice caci gatul s-a hotarat si el sa imi dea batai de cap. Si Andrei este tot acasa ca-i racit. Ii curge nasul si mai tuseste din cand in cand. Vantul asta pacatos si vremea inselatoare sunt de vina.
        Zilele trecute batea ,ca si astazi de altfel, un vant destul de rece. Cand am iesit sa ii zic lui Andrei ca poate veni la mine in clasa cand ii pleaca colegii l-am gasit in tricou, cu picioarele goale si pantalonii suflecati, alergand prin curtea scolii, desi se stia ca este racit si avea muci cat pentru toata familia. Rezultatul a fost ca suntem amandoi acasa acum.
       Mai este un pic si se termina luna mai. Trece atat de repede timpul! Am senzatia ca am facut o groaza de lucruri, cand de fapt nu am facut mai nimic. Nu stiu... parca nu particip in viata mea. Trec zilele fara sa... le simt gustul.  De la raceala mi se trage... Ce credeati? :D
       Totusi a fost o luna incarcata: a fost Pastele, au venit socrii, a fost ziua lui Andrei, am serbat o prietena, am avut musafiri... A trecut repede-repejor. Sper ca vara sa incetineasca ritmul si sa o simt din plin.
       De abia astept sa imi treaca raceala, vantul sa se opreasca si sa pot iesi afara pe bancuta sa lucrez cate ceva si sa beau limonada rece si sa racesc iar pentru ca in acel loc este curent. :))))
       Deocamdata stau cumintica in pat si ma simt ca un fluture de noapte prins de primele raze de soare ale diminetii.
       Va pupez! Voi nu va luati dupa ce am scris! Eu ma simt bine, numai ca sunt usor ametita de la raceala si medicamente. :D Bat un pic campii, dar voi aveti rabdare cu mine, nu-i asa? :D

13 comentarii:

  1. Multa sanatate sa aveti!
    Pai cand esti racit , nu mai ai gust! Asa este! :D
    Lasa ca te faci bine si revine el si gustul... :))
    Din cate se spune la meteo , si saptamana viitoare va fi cu ploi si frig...cine stie ce va fi pe urma?
    Va imbratisez si va urez insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      E cam ciudata vremea... Numai bine te obisnuiesti cu ea si imediat se schimba.
      A avut si o parte buna treaba cu raceala ca m-am mai odihnit, desi as fi preferat oboseala in locul starii asteia ciudate.
      Si noi te pupam cu drag!

      Ștergere
  2. Dragii mei, va doresc si eu insanatosire grabnica. Mie cand sunt racita imi dispare atat gustul cat si mirosul. Lasa ca va faceti bine.
    Si la noi e o vreme de kk. Ba arde soarele, ba te plesneste vantul rece. Parca am fi in Siberia, cu schimbarile astea bruste de temperatura.
    S-auzim numai vesti bune.
    Va pup.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Bine ai revenit! Ti-am simtit lipsa comentariilor.
      Mie nu imi dispare mirosul, insa sotului meu i se intampla frecvent cand este racit.
      Te up!

      Ștergere
    2. Multumesc. Bine te-am regasit.
      Mie imi da tarcoale o depresie care ia amploare in jurul anumitor date din calendar, legate fireste de persoanele dragi care au "plecat", si in aceste perioade ma abtin de la a contacta pe oricine, pentru ca nu sunt o companie placuta chiar deloc. Dar acum ma simt mai bine si scot nasul in lume.
      Ma bucur ca ti-au lipsit comentariile mele. O sa ma straduiesc sa scriu ma des, daca asa iti pot face o mica bucurie.
      Sper sa deja sunteti mult mai bine.
      Sanatate multa.
      Pupicei

      Ștergere
    3. Imi pare rau ca nu te-ai simtit bine. Am observat lipsa ta mai mult timp si am inceput sa imi fac grji ca ai patit ceva. Acum m-am linistit. Comenteaza ori de cate ori simti nevoia.
      Te pup cu drag!

      Ștergere
    4. Asa voi face.
      Te pup si eu tot cu drag.
      Consuela

      Ștergere
  3. Minunate fotografii! Ai un simt al observatiei foarte ascutit, poate e deformatie profesionala :)?
    O sa treaca raceala si va trece si perioada asta bleu, sigur! Trebuie sa fie tare placut afara pe bancuta, sa migalesti ceva si sa bei o limonada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E posibil. :D
      Cand nu bate vantul si nu iti zboara ce lucrezi in toate partile este divin. Totusi inca sper sa imi fac sau sa imi iau o bancuta leagan si va fi perfect. :D

      Ștergere
  4. Te astept pe blog cu un premiu pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca de-acum esti deja mai bine, Catrinel. Am si eu aici in casa doua "maimute" racite. Una face febra 39 cu 5, cealalta doar 37 cu 2, dar sunt la fel de racite, au doar moduri diferite de manifestare. Abia astept sa le treaca, eu, mama closca, simt o oboseala teribila cand imi sunt bolnave amandoua, o oboseala psihica nu fizica. Dar sunt sigura ca de maine va fi cu mult mai bine, si pentru voi si pentru noi. Sanatate maxima la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai bine.
      Uffff! Multa sanatate fetelor! Sper sa le treaca cat mai repede si ele sa fie bine, iar tu linistita. Orice parinte cunoaste oboseala aceasta cand puiul ii este bolnav, iar tu ai doi puiuti. Va pup pe toate si va imbratisez. Multa sanatate!

      Ștergere