marți, 14 mai 2013

Manechinul meu

       Acum mai mulţi ani cu ajutorul soţului mi-am făcut un manechin în ideea că îl voi folosi la croitorie. A ieşit cam strâmb, l-am tot mutat dintr-un colţ într-altul al casei până a ajuns săracul în pod. Pentru că în ultima vreme am tot făcut bolerouri şi şaluri mi-am zis că n-ar fi rău să aduc înapoi manechinul căci ar arăta mai bine pe el decât pe umeraş.
       Îl lăsasem în formă brută şi arăta rău de tot. I-am pus azi hăinuţă nouă, neagră şi parcă nici nu se mai cunoaşte aşa de tare că e cam şui.
       Am făcut un fel de guleraş croşetat pe care îl voi combina cu nişte bumbac sau ceva subţire şi vaporos ca să fac o rochiţă pentru colanţi...
       Am constatat cu mare plăcere că manechinul e mai gras decât mine. :D
        Vă pupez cu drag!

4 comentarii:

  1. Bravo Catrinel! :) Ma bucur pentru tine ! :)

    Si pe mine ma batea gandul de un manechin talia XXXL ; dar m-am linistit rapid ; e prea mare consumul de materiale! :D

    Pai manechin ai ; spor la treaba! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Hai maaaa! Eu nu cred ca intra chiar asa multe materiale.
      Sper sa am spor caci ar trebui sa ma mobilizez deoarece cam trag mata de coada la acest capitol.

      Ștergere