joi, 2 mai 2013

Salutare!

       Buna tuturor! Va rog sa ma scuzati ca am fost atata timp inactiva! Din pacate pregatirile pentru Paste, implicit venirea socrilor si a rudelor imi rapeste mai mult timp decat as fi crezut. De fiecare data imi propun ca seara sa intru aici si sa postez cateva fotografii ce le pastrez de ceva vreme, dar pic lata alaturi de Andrei pe la opt. Sper ca veti avea rabdare cu mine, ca de fiecare data, si nu veti uita sa treceti pe aici din cand, in cand.
       Suntem bine. Ne bucuram din plin de caldura (prea mare pentru unii) si zumzaim ca albinutele. Eu fac treaba si imi incarc bateriile solare. :D Ma bucur ca am renuntat la multele straturi de haine si ca in sfarsit trebuie sa duc hainele de iarna la dos si sa le scot pe cele de vara. Andrei este foarte fericit ca se poate juca toata ziua afara in tricou si pantaloni scurti. O singura dezamagire are: nu poate inca face baie. In plus de cand a dat caldura merge aproape in fiecare zi la vecina noastra cu un an mai mica.
       Am gazduit doar pentru vreo doua-trei zile o broscuta testoasa si de abia astept sa prind momentul sa va povestesc si sa va arat cateva poze. De Florii am fost la plimbare cu barca. A fost prima plimbare din acest an. Este superb. Miroase a flori de salcie, a balta, a curat...superb. Am pus cateva fotografii AICI.
       Fug acum sa imi beau cafeaua pe bancuta in curte (ioi! cat am asteptat asta...o iarna lunga) si apoi sa trec iarasi la munci.
       Va pup pe toti!

6 comentarii:

  1. Spor la treburi si distractie frumoasa! Sa va bucurati de caldura si soare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am o stare cam ciudata... Cred ca este de la oboseala si emotia venirii socrilor insotiti de alti musafiri. Te pup!

      Ștergere
  2. lasa blogul, noi tot aici suntem si peste 1 sapt. si peste 5. Profita de soare si voie buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca ai atata rabdare sa ma astepti. :D

      Ștergere
  3. Inteleg prea bine cum este.Si eu numai de picaturi am avut parte.
    Sarbatori fericite cu toti cei dragi tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Voi ati sarbatorit deja Pastele, dar daca il sarbatoriti si acum: Sarbatori fericite!

      Ștergere