luni, 20 mai 2013

Salutare!

       Iar am lipsit de aici cateva zile... zic eu motivat. Au inceput deja usor, usor sa ne vina musafiri si acest lucru imi cam mananca din timp, dar este o placere.
       Ce om mai sunt si eu! Am racit cam uratel si ma misc precum o rama in reluare. A debutat cu dureri de cap si somn, iar acum sunt ametita, ma doare capul, imi curge nasul...de astea.  Bleacs! Din pacate si Andrei tuseste si are nasul curgator. Zilele trecute a avut o problema careia nu i-am gasit explicatia si din cate am inteles au patit-o si alti copii. Brusc dupa pranz Andrei a inceput sa se planga de dureri de cap, de burtica si de picioare. A vomat in cateva randuri si a facut un pic de febra. Nu i-am dat nimic si am asteptat sa treaca noaptea sa vad daca va continua cu aceeasi stare si sa il duc la medic. Dimineata era un pic slabit, iar la pranz nu mai avea absolut nimic. Brusc a venit, brusc a plecat. O alta fetita de la scoala a avut acelasi lucru si cand am vorbit cu mama mi-a povestit ca si copilasii colegei ei de serviciu au patit exact la fel.
       Sper sa imi revin repede caci am multe de facut si nu-i timp de stat. Nu am mai lucrat nimic si ar fi cazul sa ma mobilizez si sa nu ma puturosesc. Cum fac ceva, cum vin sa va arat.
       Va pupez! Sa aveti o saptamana minunata!

2 comentarii:

  1. insanatosire grabnica.
    E enervant cand vedem cum copiii sunt mai rezistenti la boli decat noi ( aatat fizic cat si psihic, ca ei o iau ca ceva normal...)

    RăspundețiȘtergere