sâmbătă, 22 iunie 2013

A venit vacanta

        A venit in sfarsit mult asteptata vacanta. Ne bucuram enorm ca este vara si ne-am incheiat socotelile pentru anul acesta scolar. Bineinteles ca am avut si noi serbare. Pentru mine emotiile au fost duble: pe de o parte am avut emotii pentru Andrei si pe de alta am avut pentru elevii mei. Cei mari s-au descurcat foarte bine si chiar pot spune ca au avut o serbare frumoasa. Nu m-am asteptat sa invete in doar o saptamana rolurile pentru piesa de teatru pregatita si sa iasa atat de bine.
      La gradinita...alta poveste...
      Diicu s-a descurcat fantastic cu poezia si sunt foarte bucuroasa ca recita cu intonatie potrivita.
           In piesa de teatru stiti ca a fost Craisorul Alunel. Mie acest personaj nu imi spune prea multe si de aceea nu am facut un costum spectaculos...nu prea am avut inspiratie. I-am facut o vestuta dintr-o stofa grosuta, verde si un brau. Ca sa nu fie prea simple am adaugat cateva cusaturi decorative cu galben si verde deschis. Pe cap i-am pus o coronita din carton subtire si am desenat niste frunze. As fi vrut sa ii fac niste frunze de alun, dar am mesterit-o ieri dimineata inainte de plecare si nu am avut timp pentru prea multe detalii.
       A fost extrem de cald si pana la sfarsitul serbarii toata lumea era plictisita si irascibila. Dupa doua ore in caldura aceea copiilor nu le mai trebuiau nici diplome, nici ciocolata si nici cartile primite. Voiau saracii sa stea, sa manance si mai ales sa bea ceva. Nu mai voiau nicidecum sa faca fotografii.
       Nu ma pot abtine sa nu comentez si sa spun ca totul a fost un haos total. A mai venit si cineva care sa faca poze si i-a agasat pe copii sa stea in diverse pozitii; ba mai mult a vrut sa ii tina imbracati in costumele din piesa ca sa le faca poze. Micutii erau cu peruci pe cap, cu barbi si imbracati destul de gros. Eu as tine-o un pic pe domnisoara cu pretentii de fotograf imbracata asa pe caldura infernala si as mai pune-o sa zambeasca frumos la camera.  In procesul acesta de fotografiere "artistica" majoritatea florilor mele primite de la elevi au fost facute praf. Domnisoara si-a dorit un decor cu flori si a luat florile cadrelor didactice sa il realizeze. Am fost asa de suparata! Eu l-am luat pe Diiucu si l-am schimbat pentru ca mai presus de orice pun confortul si starea de bine a copilului meu. Daca eu in fusta si camasa cu maneca scurta simteam ca nu mai pot de cald si imi siroia transpiratia pe spate, imi pot inchipui ce simtea el imbracat in Alunel, mai ales ca seamana cu tatal lui si nu suporta caldura.
       Spre surprinderea mea cand l-am intrebat pe Andrei daca vrea sa mergem acasa sau sa mai stea cu cei mici sa se joace mi-a spus ca vrea acasa. Am luat cupilu' si am plecat. L-am dus la o inghetata caci merita din plin.
       Pentru ca mi-am dat seama ca eu pana acum nu am facut poze cu Diiutu la serbari am rugat o eleva mai mare sa ne fotografieze inainte de inceperea serbarii.
       Halal loc am ales si noi. :D Eh! Ne salveaza florile. :)) Oricum sunt goale caci se pastreaza de ani de zile ca decor sa se vada ca avem.
       
       Va pup! Vacanta frumoasa tuturor!

8 comentarii:

  1. Felicitări pentru premiu și vacanță frumoasă și vouă, Catrinel !
    Îmi place mult poza în care vă priviți unul pe altul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Si mie imi place foarte mult acea poza.

      Ștergere
  2. a venit vacanta!!! sa va bucurati din plin de ea!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craisorul tau arata intr-un mare fel, bravo, imi place mult costumul lui! Vacanță plăcută să aveți!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanta minunata , va doresc! felicitari de absolvire si de diploma , micului Alunel... :D
    Sunteti tare frumosi ,amandoi si tare mi-e drag sa va vad in fotografii!

    RăspundețiȘtergere