luni, 24 iunie 2013

De luni... cate una...cate alta

       Mi-am propus ca in prima sptamana de vacanta sa nu fac mai nimic si sa ma odihnesc. Dupa aceea vreau sa fac curatenie generala in toata casa si apoi sa incep sa imi organizez timpul astfel incat sa pot face tot ce mi-am propus pentru vara aceasta. Zilele acestea de sarbatoare au venit ca o manusa. Totusi gradina nu poate astepta neudata si mai mergem la ea in fiecare zi. Am cules pastai deja de doua ori. Din prima tura am facut cu maioneza si am pus cateva la congelat. A doua tura ma asteapta sa o curat si s-o bag la congelator. Deja am si castraveti, rosiile rodesc intr-o veselie si ardeii isi arata si ei roadele. Nu degeaba le ingrijesc eu atat. Vai ce-mi place!!!
       Si motanul nostru stie ca nu e rost de prea multa munca pentru ca-i pacat. Sta intins la soare in fata usii de la bucatarie ca sa isi incalzeasca un pic oasele. Era asa de frumos iarna, dar acum a ramas un pricajit si un ciufulit. Ce poate face dragostea asta dintr-un motan vanjos! :D
       Ieri am pozat si florile primite de la dragii mei elevi...atatea cate au ramas. Trandafirii sunt superbi si i-am pus strategic intr-un colt in care ii pot vedea de oriunde stau in casa. Ma bucur tare mult de ei.
   
        Astept sa se trezeasca si Andrei sa pot misuna prin casa. S-a culcat cam tarziu aseara si acum doarme mai mult. A fost foarte incantat ca sosul din cauza caldurii s-a dus in sufragerie sa doarma, iar el s-a culcusit langa mine in pat. De obicei doarme la el in camera, dar asta nu ii face nici o placere. De cate ori prinde ocazia se bucura de patul nostru.
       Va doresc o saptamana minunata asa cum vi-o doriti voi!

10 comentarii:

  1. Hihihi, tot asa adun si eu de cateva zile pastaile de fasole, una cate una și le pun intr-o cutie in frigider. Si mazarea se pregateste sa-mi dea bobite, azi maine... Ce mai, agricultor amator scrie pe noi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare placut sa adun roadele muncii noastre. Agricultori in toata regula suntem :)))

      Ștergere
  2. si eu confirm, productia proprie e mai gustoasa. Exista si argumente ;)
    Si mai ales cand pui si poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In special primele productii sunt cele mai bune. :D

      Ștergere
  3. Ma enervezi de-a dreptul , cu gradina ta de zarzavaturi... :)))) Tare imi place si tare ma bucur pentru tine , pentru voi! Si te si invidiez! :))
    Cum se face maioneza cu pastai?Nu stiu si nu am mancat vreodata...Nu postezi reteta,te rog?
    Vacanta frumoasa va doresc si spor la tot ce ti-ai propus , Catrinel! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he he!
      Pastaile cu maioneza se fac foarte simplu: se fierb pastaile binisor cu sare, le strecori si le pui un pic la calit in ulei. Se face putina maioneza, in care pui usturoi si in farfurie amesteci pastaile calite cu maioneza. Sunt clasicele pastai cu usturoi, numai ca eu le fac si maioneza ca mi se pare mai gustos asa.
      Multumesc! Te pupam cu drag!

      Ștergere
    2. Sunt foarte bune. Pana si Andrei care e mofturos mananca cu multa placere.

      Ștergere
    3. asta da argument, daca mananca Andrei, atunci o sa prepar si eu. Iti zic ce succes am eu la moftureala :)

      Ștergere
    4. Intotdeauna o mancare pe care o mananca pana si Andrei o recomand cu tot sufletul, iar pastaile astea mie chiar imi plac. Maioneza sa fie putina si cu usturoi ca sa nu pice greu.

      Ștergere