vineri, 14 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple

Mai multe detalii despre jurnal
si daca vreti sa va inscrieti: AICI
Pentru astazi (data/hora)... 14 iunie, ora 6:43
Afara ... canta cocosii, ciripesc pasarele si e racoare. Noaptea a plouat si acum miroase a aer curat.
Mă gândesc ... Ufff! cata treaba am astazi! Mai este doar o saptamana de scoala...Oare va fi mai bine?
Din locurile de unde invatam ...Invatam din trecut. Orice dezamagire mai mare sau mai mica ne invata ceva. Am invatat ca nu oricine este amambil, te asculta si iti zambeste iti este prieten si face aceste lucruri pentru ca te place.
Sunt recunoscător pentru ...ce am
Din bucătărie ...nu stiu ce sa mai fac de mancare.
Cu ce sunt imbracata ... inca in pijamale.
Citesc ... Morometii. Cand am avut-o de citit in liceu, nu am facut-o. Probabil numai ideea ca era obligatorie m-a facut sa nu am rabdarea de a o citi.
Ceea ce astept (sper) ...zile mai bune cu mai putine datorii.
Ce mai mesteresc ...Voi mesteri la costumul lui Andrei la serbare, pantalonii piticilor din sceneta si un sal crosetat.
Ascult ...zgomotele de afara, clantanitul tastelor si zgomotul pisoiului cand se joaca cu un greiere.
În casa ... baietii mei inca dorm. Este un pic dezordine si trebuie sa sterg praful.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...levantica
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Curatenie, croitorie si poate duminica, daca ne ajuta Dumnezeu, un bors de peste.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: levantica inainte sa o tund si sa pun florile la uscat
Va pup cu drag! Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!

16 comentarii:

  1. Buna ideea cu borsul de peste. Mie imi place enorm, numai ca de cand am fetele, ma cam feresc de el, din cauza spinilor. Detii vreun secret in privinta asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La caras si crap mic se cresteaza foarte marunt. Nu stiu cum sa explic...Voi face o poză data viitoare cand mai fac ceva cu peşte. Ciorba de peşte iese foarte bine cu mai multe specii aşa că pentru fete poţi pune somn sau şalău şi nu mai ai grija oaselor.

      Ștergere
  2. Cum ai reusit sa ai levantica in gradina? ♥ Ador levantica!!! Am incercat si eu de cateva ori sa pun seminte in ghivece, dar niciodata nu mi s-a prins. Nu a iesit nici un fir :( Este un secret de care nu stiu eu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat seminte la pliculet. Inainte sa le pun in ghiveci le-am tinut 24 de ore in frigider. Prin februarie le-am pus in casa la caldura. Cand a venit primavara le-am mutat in gradina. Din cate am inteles se prinde foarte greu din seminte si am considerat ca probabil am avut ceva mai mult noroc.
      Bine ai venit la noi e blog! Te mai astept!

      Ștergere
  3. Hiii, și levănțica mea a înflorit, dar nu e nici pe departe atât de "stufoasă" precum a ta. Cred că nu are destul soare, doar câteva ore pe zi, sper însă să se facă și ea mare într-o zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tufa pe care o am eu este cu mai multe fire. Incearca sa culegi cateva seminte de la levantica ta si inainte sa inceapa primavara pune-le in ghiveci si apoi in gradina cand ies plantutele. Va creste si a ta mai mare, dar daca nu ai rabdare fa asa cum ti-am zis. Astfel o inmultesti.

      Ștergere
    2. Uite ca nu m-am gandit la asta. Asa o sa fac! Multu!

      Ștergere
    3. Cu placere! parca vad ca iti faci campul tau cu lavanda si nu mai trebuie sa plec eu pana in Franta sa vad asa ceva. :)))

      Ștergere
  4. Ai levantica ta? Esti de invidiat! Zau ca da!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ador levantica! :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si mie tare mult. Imi plac toate produsele care contin levantica.

      Ștergere
  6. Ador levantica...nu am vazut niciodata o tufa...doar in piata sau in saculeti, cred ca si miroase superb si este si decorativa. Un week-end plin de bucurie, sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Levantica ta este minunata si m-a facut sa-mi doresc sa pun si eu in gradina. La anul, bineinteles. Miros frumos raspandeste si busuiocul, la orice adiere de vant.
    Ce parere ai despre cartea pe care o citesti ? Mie mi-a placut mult, adoram felul de a vorbi al lui Moromete :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Zina!
      Eu mi-am propus ca la anul sa pun busuioc pentru ca imi place cum miroase. Nu la-m folosit in mancare pana acum, dar nu-i tarziu sa incerc.
      Cartea este superba. Imi plac nespus romanele realiste care prezinta viata taranului roman. Ironiile fine ale lui Moromete si profunzimea trairilor lui interioare, neintelese de ceilalti sunt fascinante. Imi pare rau ca nu reusesc sa citesc mai mult de cateva pagini pe zi caci timpul pentru citit in programul meu zilnic este destul de scurt.
      Te mai astept pe aici!

      Ștergere