vineri, 21 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple

Mai multe detalii AICI
Pentru astazi (data/hora)...Vineri, 21.06.2013, 5:36
Afara ...e racoare, roua straluceste pe frunze, e liniste.
Mă gândesc ...Mi-e somn. Ce-a fost in capul meu sa las pentru dimineata de facut atatea lucruri in loc sa dorm? Ah! Am uitat sa iau pastila.
Din locurile de unde invatam ...si din greselile altora.
Sunt recunoscător pentru ... ca suntem destul de sanatosi sa putem munci.
Din bucătărie ...nimic...e prea de dimineata, dar astazi voi aduna pastai din gradina si le voi face cu usturoi si maioneza.
Cu ce sunt imbracata ...pijamale si o bluza de trening...asa imi beau cafeaua.
Citesc ...inca nu am terminat Morometii. Inca nu are ziua mai mult de 24 de ore.
Ceea ce astept (sper) ...sa fie bine, sa se vada rezultatele muncii noastre.
Ce mai mesteresc ... pana acum am mesterit la costumul lui Andrei si chiar dupa ce termin cu jurnalul trebuie sa ii fac coronita din carton pentru Craisorul Alunel.
Ascult ...cum se cearta niste vrabiute.
În casa ...liniste, baietii dorm.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...crosetatul
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...saptamana trecuta planul cu ciorba de peste nu ne-a iesit...poate duminica aceasta.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

8 comentarii:

  1. Multa liniste si pace, asta simt din ceea ce scrii! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce matinala esti Catrinel! :) Te ajung si eu diseara!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trebuit s fiu mai matinala si aveam emotii pentru serbarea de astazi. Nu am mai putut dormi.
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Ce matinala!! :D
    Iti doresc o zi usoara si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe aici! Te mai astept.
      Multumesc! Nu racoroasa.... iubesc caldura chiar daca uneori imi face rau. :D

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Ihi! :)))) Nici macar nu sunase ceasul si m-am trezit.

      Ștergere