joi, 6 iunie 2013

Micul gospodar

       Trec zilele ca nebunele si ma bucur ca nu am nici un ragaz sa ma plictisesc. Mergem aproape in fiecare zi la gradina. Ma bucur nespus cand vad ca toate cresc, infloresc si incep sa dea roade. Ceapa a crescut, una din rosii a facut deja patlagele, iar fasolea si dovleceii sunt tare frumosi. Cred ca toate cresc din cauza ca am doua ajutoare de nadejde.
       Ne-a tot amenintat zilele acestea ploaia, dar de fiecare data pana la urma ne-a ocolit. Mergem tot timpul sa udam, iar Andrei se simte minunat acolo. Are destul spatiu pentru alergat si adora sa se joace in pamant.

      Pentru ca sotul s-a ocupat de udatul gradinii eu am facut fotografii si m-am jucat cu Andrei. In curtea statiei era foarte multa iarba inalta (acum au tuns-o) si am jucat cu Diiucu rece-cald jocul acela in care trebuie sa cauti un obiect ghidandu-te dupa aceste cuvinte.
        Ii aruncam mingea lui Andrei prin iarba deasa si inalta, iar el trebuia sa o gaseasca. Era asa de comic cum pasea printre ierburile acelea si cauta cu mare atentie mingea. Era o adevarata fericire de fiecare data cand o gasea.
       Cred ca aceasta postare e foarte...pe gustul lui mamaie deoarece de fiecare data ma cearta ca nu pun poze cu cupilu'.
In rest... ma bucur ca mai este foarte putin pana la venirea vacantei de vara. Am in lucru ceva dragut (zic eu) pentru un schimb oragnizat pe forumul unde sunt inscrisa. Abia astept sa va arat ce mai mesteresc. Trebuie sa ma dau peste cap si sa ii fac lui Andrei costum pentru serbare. Deoarece nu am acceptat sa il imbrac in rochita si cu palarioara cu floricele pentru rolul de vulpe acum are rolul Craiului Alunel. M-am gandit sa ii fac o pelerina si o coroana finuta. Probabil imi vor mai veni idei pe parcurs.
       Duminica am fost putin la plimbare prin balta ca sa fac cateva poze.

Mai multe poze frumoase puteti vedea pe blogul meu despre Delta. Vizionare placuta! ;)
       Sa aveti o zi cat mai frumoasa! Va pup!

6 comentarii:

  1. Nu numai pe gustul lui mamaie... și mie îmi place mult să văd părticele din viața voastră tihnită (cel puțin așa pare de aici din buricul orașului prăfuit și poluat). O minunăție de grădină aveți! Așa e că vă umple de mulțumire să trudiți cu mâinile voastre pentru fiecare roșioară sau fir de ceapă? Nu există bucate mai bune decât astea muncite de tine. Spor la treabă!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este intr-adevar o viata tihnita. Vei vedea si tu. Multumim! Imi place foarte mult sa muncesc in gradina oricat de obositor ar fi. Sigur vor fi cele mai bune legume mancate pana acum de noi! :D

      Ștergere
  2. Mama ,cata frumusete!
    De la mic la mare,toata lumea munceste,iar recolta e de soi.:)
    Traiti intr-un adevarat Paradis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muncim in familie. :D
      Sper din toata inima ca recolta sa fie pe masura trudei noastre si sa fie de soi.
      Asa este. Nu degeaba sotul meu venit din inima Iasului nu mai vrea sa plece de aici.

      Ștergere
  3. Baaayyyy...ma innebunesti cu gradina ta extraordinara! :)) E bestial ce ati facut voi in curtea aia si ma bucur maxim pentru voi! Cat imi doresc si eu asa ceva....Bravo ,de o mie de ori!
    Andruska este o minune de copil frumos! Pup soricutul! :))
    Pozele din delta ma lasa pe spate de incantare , ca de fiecare data ,de altfel!
    Va pup , frumosilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Iti poti inchipui ca acelasi balarau ca in jur era si pe patratelul nostru de gradina?
      Soricutul obraznicutul....
      Te pupam si noi!

      Ștergere