joi, 20 iunie 2013

N-am stat

       Cu toata starea ciudata pe care o am, cu toate problemele stresante si grijile ce au ca rezultat nopti cu somn agitat, eu nu am stat chiar degeaba. E drept... N-am avut atata inspiratie pe cat mi-as fi dorit, dar asta este. Anul acesta este ciudat rau. Ati jucat vreodata cand erati mici jocul acela enervant in care un copil mai mare cand dadeai sa te ridici din pat te trantea imediat la loc, iar incercai si iar te impingea...? Ei! Cam asa ma simt eu. Asa e viata nu? Altfel ne-am plictisi... Asa o fi.
       Eu intru foarte des pe un forum, Tomnarella handmade, desi nu prea imi plac forumurile. Acesta imi place si ma simt bine sa intru pe el. Acolo se organizeaza schimburi handmade ,cu diverse teme, intre membrele forumului. Tema lunii a fost ciresele. Pentru acest schimb mi-am pus mainile si masina de cusut la treaba. Am facut un suport pentru clestisoare. Tot timpul ma enerveaza sa ma aplec dupa clestisoare si acest suport mi se pare o solutie buna pentru a le avea la indemana. Deocamdata am facut unul pentru partenera de schimb. Se agata pe franghia de rufe si numai este nevoie sa te apleci. L-am decorat cu ciresele brodate cu punct cruciulita.
        Tot pentru acest schimb am facut si o felicitare. Are o ferestruica in care am pus un patratel de etamina pe care am brodat cirese...evident. Imi place sa confectionez acest gen de felicitari. Ati mai vazut si alte modele facute de mine.
       V-am spus acum cateva zile ca vrand, nevrand a trebuit sa fac pantaloni pentru piticii din piesa de teatru de la gradinita. O singura mamica a adus un material mai potrivit. Ceilalti pantaloni i-am facut dintr-un mateial pentru rochite de vara foarte fluid si inflorat. N-au iesit deloc ok din punctul meu de vedere, dar daca mamicile nu au vrut sa se implice nicicum, ne-am descurcat cum am putut (eu, doamna educatoare si cealalta profesoara din scoala). Au strambat din nas cand i-au vazut, dar nu am ce le face. Acestia facuti din material mai ok au iesit mai frumusei. L-am vazut astazi pe pustiulica imbracat cu ei. Este asa de comic! Mai degraba parea turculet cu salvari. Asa i-a vrut doamna educatoare, asa i-am facut.
        Vedeti? N-am stat. :D Costumasul lui Andrei vi-l arat dupa serbare. Mai am de facut coronita si e gata. Acum nu l-am mai pus sa il probeze ca sa ii fac poze pentru ca e prea cald si oricum nu ii place sa se imbrace si sa se dezbrace.
       De maine intram oficial in vacanta. Yayyyyyy!
Va pupez! O zi cat mai frumoasa sa aveti!

10 comentarii:

  1. Foarte frumos ai cusut ciresele! Harnicuto!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ei! Nu sunt chiar ca o furnica, dar ma straduiesc. :D

      Ștergere
  2. Ce ciresele dragalase :)
    Nu stiam de jocul acela dar exact asa ma simt si eu plus ca parca nu pot sa suflu cu totul,asa ca iti doresc sa treaca repede perioada asta si sa ajungi si la liniste si "plictiseala" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe blog!
      Multumesc! Simt nevoia de un pic de "plictiseala". Vin ele si zilele linistite.

      Ștergere
  3. f. frumoase lucrurile facute de tine.
    O sa mai pozez ce am facut, si iti dau un meil...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      De abia astept sa vad ce ai mai facut si sa vad piticuta ta dulcica.

      Ștergere
  4. Cica n-are chef de treaba dar face atatea... :) Si eu ma gandeam sa "inventez" ceva pentru clestii de rufe, dar n-am ajuns inca sa bifez asta pe lista de "to do". Mama mea tinea clestii la gat insirati pe o sarma din aceea izolata, era ca un siraga de margele. Era foarte practic si asa, dar e mai elegant ce-ai facut tu. Spor la treburi si la ridicat din pat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      Eu mi-i prindeam de marginea tricoului sau bluzei cu care eram imbracata. Acum sigur voi face un suport dintr-acesta si pentru mine. Ma mai gandesc daca il fac si asa dragut, nu doar practic :)
      Saru' mana! Te pup!

      Ștergere
  5. Este super suportul tau si cred ca poate fi pus si in sifonier, pentru a depozita lucruri mici (clame, bijutereli...). Imi place foarte tare, cand am sa imi achizitionez masina de cusut, am sa incerc si eu sa fac unul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, poate fi folosit si pentru lenjerie, sosete. Poti depozita maruntisuri de tot felul.

      Ștergere