sâmbătă, 13 iulie 2013

Bucurie

   Alexandra (Ghemuletul incalcit) organizeaza in fiecare luna pe blogul ei un giveaway. De obicei nu prea particip la chestii de acest gen deoarece nu sunt o norocoasa. De data aceasta insa, nu am rezistat tentatiei si am si fost una dintre castigatoare.
      Premiul consta intr-o decoratiune pentru foarfeca lucrata de ea, doua lumanarele si un magnet simpatic pentru frigider. Cand am deschis coletul surpriza a fost enorma si m-a impresionat maxim. Pe langa premiu am primit servetele, niste stickere fooooarte faine, materiale, taguri din lemn pentru decoupage si etamina cu ochiuri mici. Absolut tot era pus cu multa grija si cu o atentie deosebita pentru detalii. M-a impresionat faptul ca a tinut cont de hobbyurile mele si ca unul din materiale are imprimat levantica (planta mea favorita). Etamina cu gaurele mici mi-o doream de multa vreme pentru ca eu nu am gasit inca asa ceva la merceriile din Tulcea, iar ea mi-a implinit dorinta.
       Pe Alexandra am cunoscut-o virtual pe forumul handmade (Tomnarella) pe care eu intru foarte des. Am perceput-o de prima data ca fiind o fata foarte faina, de treaba, draguta, muncitoare si dulce foc. Una din pasiunile ei este brodatul cu punct cruciulita. Cand vezi pozele cu ce lucreaza nu poti ramane indiferent deoarece face lucruri foarte frumoase, dar abia cand tii in mana un obiect lucrat de ea realizezi cu adevarat ce minuni fac manutele ei.  Lucreaza fantastic de ingrijit si fiecare impunsatura de ac este perfecta. Oricat ai cauta un mic defect nu reusesti sa il gasesti.
       Multumesc mult, mult de tot pentru surpriza minunata pe care mi-ai facut-o! Apreciez din suflet fiecare lucrusor, fiecare eticheta, fiecare fundita si ma bucur foarte tare ca am fost una dintre castigatoare.

2 comentarii:

  1. Nu esti norocoasa?Ba esti , din foarte multe puncte de vedere! ;)
    Sa folosesti cu drag cadourile si sa mai primesti , ca meriti! Pusi tie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt norocoasă la astfel de joculeţe. Ştiu că sunt un om norocos.
      Mulţumesc frumos! Pupici!

      Ștergere