vineri, 19 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii AICI
       Buna dimineata dragilor!
       De data aceasta stiu sigur ca este vineri. De cand au venit nepotelele mele ma culc la ore taaare tarzii si am reusit in sfarsit sa depasesc ora sapte cand vine vorba de dormit... in sfarsit. Pentru ca sunt sigura ca este vineri scriu ca in fiecare saptamana inca o pagina de jurnal.

Pentru astazi (data/ora)... 19 iulie 2013, 9:30
Afara ... se aud niste pescarusi si am senzatia ca rad in hohote, se aud ciripind vesele vrabiutele pe care toata ziua le hranim cu firimituri de paine, iar motanul le urmareste pofticios, chiar daca stie ca nu are nici o sansa sa le prinda.
Mă gândesc ... daca sa pastrez vestuta crosetata pentru mine sau sa o pun in dulap si sa mai fac cate ceva si sa imi iau curajul sa ma apuc de vanzarea a ceea ce mesteresc. O tot aman de trei ani si de fiecare data ma descurajez dintr-un motiv sau altul.
Din locurile de unde invatam ... Acasa... Intotdeauna bazele personalitatii si a modului nostru de gandire se formeaza acasa langa parinti. Ne modelam apoi mai tarziu urmand ce consideram ca este bun, inlaturand ce credem ca este rau.
Sunt recunoscător pentru ... iubirea cu care sunt inconjurata. Pentru ce poti fi recunoscator daca nu pentru aceste lucruri? Cand fiecare particica de suflet iti este plina si nu simti golul lipsei cuiva nu ai cum sa nu fii recunoscator si fericit, chiar daca viata este uneori grea, chiar daca ai uneori necazuri. Toate trec, dar dragostea celor dragi ramane si iti umple viata.
Din bucătărie ...ma asteapta niste carnita de porc sa fac ceva cu ea.
Cu ce sunt imbracata ...egari si o bluzita de vara ca o ie
Citesc ...Spre marea mea rusine nu am mai citit deloc de mai multa vreme.
Ceea ce astept (sper) ...Data trecuta spuneam de materiale pentru hobby si de asfalt ca sa ma pot da cu rolele. Materialele pentru hobby le-am comandat si astept sa vina, asa ca a mai ramas doar asfaltul de pus. :))))
Ce mai mesteresc ... Am terminat vesta crosetata. Astazi o voi poza. Cred ca azi va veni coletul cu niste chestii pentru decoupage si de abia astept sa incerc decoupage-ul pe textil.
Ascult ...Daca n-ar bazai calculatorul ar fi liniste perfecta, caci si pasarelele au tacut.
În casa ...Andrei se uita la desene animate, fetele dorm. Miroase a levantica.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...inghetata de pepene galben
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... vine un bun prieten de-al nostru plecat in Belgia si in mod sigur vom face o plimbare in balta. Cu un pic de ajutor de la Cel de Sus daca nu ploua poate facem si prima baie pe anul acesta.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Am fost intr-o scurta plimbare cu barca impreuna cu nepoatele mele si bineinteles ca am facut cateva fotografii pe care le gasiti pe celalalt blog. 

       Va pup pe toti si pe fiecare in parte! Sa aveti un sfarsit de saptamana asa cum va doriti!

6 comentarii:

  1. Ce apa neclintita! Foarte frumoasa imaginea impartasita ♥
    Imi inspiri multa liniste azi :)
    Iti doresc o zi minunata!!!

    PS Am pus seminte de levantica in doua ghivece mici. Tine-mi pumnii sa se prinda! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai liniştită astăzi. :)
      Mulţumesc!
      Îţi ţin pumnii să îţi iasă levănţica.

      Ștergere
  2. Imi place mult vestuta si modelul nu e deloc cirn ci arata foarte bine ;) Nu am incercat inca niciodata inghetata de pepegalben trebuie numaidecit de iesit si de cautat :D hahaha miai stirnit pofta de inghetata
    Cristina iti tin si eu pumnul poate la tine va iesi mai mult ca la mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Acum vreo doi ani am facut un manechin pe care sa il folosesc la croitorie si a iesit stramb. Intr-o postare viitoare il pun si pe el.
      La noi in sat aduce la cutiute mici inghetata de pepene galben. Imi place ca miroase foarte fain. Daca vii iti fac cinste cu o inghetata. :D
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Bine ar fi sa mai si vinzi din ceea ce lucrezi. Un mic venit suplimentar nu strica si e un stimulent pentru ca sa lucrezi mai departe.
    Minunata fotografie, draga Catrinel !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motivul principal pentru care îmi doresc să vând ce fac este acela de a face nişte bani pentru materie primă.
      Mulţumesc!
      O zi cât mai frumoasă!

      Ștergere