vineri, 12 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii: AICI
Daca imi cititi blogul in mod constant inseamna ca stiti deja ca vineri scriu o pagina de jurnal. E vineri, nu?

Pentru astazi (data/ora)...12 iulie 2013, 7:49
Afara ...Tocmai trece prin fata casei un vapor inalt cat un bloc si i se aud infundat motoarele.
Mă gândesc ... De ce nu dorm si eu mai mult? Da, da stiu. Cine se scoala de dimineata departe ajunge. Eu nu am unde ajunge azi si in plus ala care se scoala mai tarziu ajunge mai odihnit. :D
Din locurile de unde invatam ... De la plante...Le-a daramat furtuna, le-au stricat ploile, dar cu un pic de ajutor s-au ridicat si rodesc iar frumos.
Sunt recunoscător pentru ...viata mea, sotul meu intelegator si bun, copilul meu drag, ceea ce am si posibilitatea de a visa.
Din bucătărie ... Am facut ieri tocanita de ceapa cu pui si snitele de somn. Vasele asteapta sa fie bagate la spalat. Miroase a lamaie.
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni de trening roz si un tricou rosu.
Citesc ... zilele acestea nu am mai citit. Tot la Bel ami am ramas.
Ceea ce astept (sper) ...sa reusesc sa imi mai iau cateva materiale pentru hobby, sa se tina primarul de promisiune si sa asfalteze ca sa imi cumpar role si sa ma plimb cu ele pe strada. :D
Ce mai mesteresc ... Vreau sa fac o vesta crosetata. Intotdeauna cel mai greu este sa imi caut un model care sa imi placa. Restul merge ca uns. Nu am terminat nimic din ce am inceput. Nu am avut timp sau pur si simplu am fost de multe ori prea obosita sa ma pot concentra.
Ascult ...un gugustiuc, care canta pe stalpul din fata portii.
În casa ... liniste. Baietii dorm si nepoatele la fel.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... bomboanele Raffaello.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... daca repara tata barca sa mergem la plimbare cu fetele.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
       Va doresc un sfarsit de saptamana minunat! Va pup!

10 comentarii:

  1. Am sa ma gandesc la primarul voastru si am sa ii transmit niste ganduri pozitive! :))
    Tocanita de ceapa cu pui? Vai steaua mea...vreau si io! Imi aminteste de bunica paterna!
    Nu numai ca invatam de la plante , ci Natura este cea care ne ajuta sa trecem peste furtuni!
    Sa aveti un final de saptamana cat mai placut! Va tzuc cu drag! Mai ales pe Andruska! :))

    P.S. Imi place "leapsa" ta...ia sa o incerc si eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar te rog!:D
    Când eram mică uram tocăniţa de ceapă, dar acum îmi place şi cel mai important este că îi place lui Andrei.
    Mulţumim! Şi noi te ţucăm!

    N-ar strica pe lângă floarea de vineri să faci şi pagina de jurnal. Mie periodic îmi place să recitesc ce am scris în fiecare săptămână.

    RăspundețiȘtergere
  3. Week-end fain si tie!:D e prima data la tine si-mi place ce citesc!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Bine ai venit! Ma bucur sa vad ca iti place si te mai astept aici!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Cantec de gugustiuc zici? Ehe, ce vis frumos! La noi urla de dimineata pana seara muzica de la terasa :( te invit sa citesti si fila mea de jurnal :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, cantec de gugustiuc... Am avantajul de a locui intr-un sat din Delta Dunarii. :D
      Cu multa placere vin sa o citesc.
      O seara buna sa ai!

      Ștergere
  5. Frumos jurnal! :)
    Întotdeauna mi-a plăcut cum povesteşti... orice lucru mic capătă un sens, devine important.
    Din această săptămână m-am alăturat şi eu grupului vostru, cu mare bucurie.
    Plimbare plăcută cu fetele! Te pup şi eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ma bucur ca iti place sa citesti blogul si ca te-ai alaturat grupului de... "jurnaliste" :D
      Te mai astept cu drag!
      O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  6. Lebada, nuferii, cer albastru. :)
    Ce poate fi mai frumos? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Catrinel, ce fotografie frumoasă ! Ca pagina ta de jurnal !
    Duminică plăcută îți doresc !

    RăspundețiȘtergere