vineri, 5 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii AICI
Buna dimineata! Astazi este vineri, deci jurnal.
Pentru astazi (data/ora)... 5 iulie 2013, 7:42... ziua sotului meu drag
Afara ... ciripesc randunelele, este senin si cald.
Mă gândesc ... la ce am de facut astazi si cum sa imi organizez timpul cat mai bine.
Din locurile de unde invatam ... scoala
Sunt recunoscător pentru ... tot ce am. Sunt recunoscatoare ca am o familie minunata si ca suntem sanatosi sa putem munci.
Din bucătărie ... acum nimic, dar mai tarziu voi face niste platouri cu aperitive si niste pulpe la cuptor cu bere. Imi place sa folosesc berea pentru ca fragezeste carnea si capata o crusta superba si crocanta. Niste pastai oparite aseara asteapta cuminti sa le pun in pungi si sa le bag in congelator.
Cu ce sunt imbracata ... in pijamale. In fiecare dimineata ies pas, pas din casa, merg in bucataria de vara sa imi beau cafeaua si pun stapanire pe laptop pana se trezesc baietii ca sa pot face treaba.
Citesc ...Bel - Ami (Guy de Maupassant)
Ceea ce astept (sper) ... acelasi lucru pe care il astept de mai multa vreme.
Ce mai mesteresc ... inca lucrez la sosetele sotului. Vreau sa cumpar niste fire sa ma apuc de doua paturele pentru doi bebelusi si am in lucru un sal. L-am inceput de mult timp, dar l-am abandonat. Mi-am cumparat un scul de acrilic subtire si parca m-as apuca sa fac ceva cu el, dar nu stiu ce. In plus am terminat de brodat cu punct cruciulita o inimioara din flori de levantica si trebuie sa o transform intr-o pernuta. Imi face cu ochiul si materialul rosu cu bulinute albe pe care l-am cumparat cand am fost la Tulcea. Nu ma pot hotari daca sa imi fac o fustita sau o rochita. Am de mesterit... nu ma plang. Asa sunt eu... incep mai multe o data ca sa nu ma plictisesc.
Ascult ... ciripit de pasarele.
În casa ... liniste. Se aude din cand in cand doar sforaitul lui Andrei, caci sotul s-a trezit de mult.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... cornetul de la inghetata.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Am de facut curatenie, iar pentru duminica nu avem nici un plan.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Va pup!
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

18 comentarii:

  1. eu am 5 chestii in lucru :D ( jacheta tricotata fetitei,tricou mie, fusta ei, paturica ei, o vesta de reparat mie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Treci de la una la alta si nu te plictisesti. Ma omoara monotonia lucrului la un singur obiect, mai ales daca este mare. Din aceasta cauza cand tricotez sau crosetez ceva mai mare imi place macar culorile sa le schimb.

      Ștergere
    2. si mi-am mai cumparat 5 materiale :)

      Ștergere
  2. Heeeeeyyyy....sa-ti traiasca Racul , sanatos si voios! Va doresc zi excelenta si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi s-au anulat planurile de lucru de mana ca am inceput sa renovam prin casa...La multi ani sanatosi sotului!
    Imi place imaginea care ai pus-o,parca mi-e dor sa ascult marea sau o apa curgatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la treaba atunci! Lasa ca vei recupera tu dupa renovare! Multumesc!

      Ștergere
  4. La multi ani sotului numai zile senine si minunate linga minunata sa familie, petrecere placuta, si spor la mesterit.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani sotului tau! :)
    Week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani sotului tau, sa fie sanatos si voios !
    Imi place ca lucrezi de mana in mai multe feluri. Eu imi propun sa incep un sal de nu stiu cand si tot nu l-am inceput. De fapt, se spune că e greu până începi ceva ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Asa este... dupa ce incepi ceva cu greu te opresti. Asa patesc cand trebuie sa cos ceva. Imi este greu pana scot masina de cusut, o instalez, bag ata in ac, iar dupa ce ma apuc nu ma mai opresc o zi intreaga.

      Ștergere
    2. si eu patesc la fel, am pauze de chef, si perioade de plin elan.

      Ștergere