vineri, 26 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre jurnalul unei femei 
simple gasiti AICI
Daca nu as fi vazut pagina de jurnal pe blogul Loredanei as fi uitat ce zi este din nou si nu ma apucam de scris pe blog. Am avut o perioada incarcata, dar superba fiindca toata nebunia din ultimele zile a fost foarte distractiva. S-au intors cativa din prietenii nostri acasa si ne-am intalnit zi de zi cu ei. Ieri am fost la gratar in balta, ne-am balacit si ne-am distrat copios. Acum sunt cam obosita, dar e oboseala aceea dulce de dupa distractie. Singurul minus este ca am lasat lucru de mana un pic abandonat si sper sa ma mobilizez sa fac ceva cat mai repede oricat de mic ar fi.
Asadar... la scris inca o pagina de jurnal, ca doar e vineri.
Pentru astazi (data/ora)...26 iulie 2013/ 11:14
Afara ...adie un vanticel racoros si soarele straluceste minunat. Nori pufosi se vad in zare si din cand in cand se aude un motor de barca.
Mă gândesc ...Iooi! Cate am de facut astazi!
Din locurile de unde invatam ...De unde nu invatam? Daca suntem atenti la tot ce ne inconjoara si observam micile lucruri, pe care de cele mai multe ori le trecem cu vederea vom invata o multime de lucruri. Trebuie doar sa deschidem mai bine ochii si din cand, in cand sa gandim si cu inima.
Sunt recunoscător pentru ...tot ce imi ofera viata...si bun, si rau. De ce e bun ma bucur din plin, iar din ce este rau invat, capat experienta si ma intaresc.
Din bucătărie ... Ieri am fost la balta la gratar. Ne-am intors tarziu si numai de pus totul la punct nu imi ardea. M-am trezit tarziu (in sfarsit) si acum ma asteapta o groaza de vase de pus in masina de spalat si o gramada de lucruri de pus la punct. Nu stiu ce voi face de mancare.
Cu ce sunt imbracata ... Egari, un tricou verde lung, pe care troneaza un cap de pisica draguta si sosete caci am picioarele reci.
Citesc ...Tot aceeasi carte. Imi place. Zilele acestea am reusit sa citesc mai mult.
Ceea ce astept (sper) ...sa vad ce imi ofera ziua de azi, de maine...
Ce mai mesteresc ...nimic nu am mai apucat sa fac. Prietena unui prieten de-al nostru mi-a comandat doua veste si de abia astept sa achizitionez firul si sa ma apuc de ele. Ar fi prima comanda din viata mea si prima data cand iau bani pe ce fac.
Ascult ... tacanitul tastelor. Stiti deja ca la noi e linisteeee.
În casa ...Andrei mananca cereale cu iaurt si se uita la un film.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...inotul
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...habar nu am... spar doar sa nu treaca fara nimic distractiv.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Ati vazut vreodata un purcelus mistret balacindu-se in noroi? Iata-l:
Va doresc un sfarsit de saptamana minunat! Va pup!

22 de comentarii:

  1. Cred ca a fost foarte incantat ca l-ai lasat sa se balaceasca in noroi :D Eu nu stiu daca as fi fost atat de intelegatoare, deci se cere o schimbare drastica de atitudine :D
    Vacanta frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superîncântat!!! Eu am crescut la malul mării, iar verile mi le petreceam pe malul Dunării la bunica la ţară. Aşa am crescut eu mare şi dacă nu am păţit nimic cred că nici Andrei nu va păţi. Aşa l-am lăsat de micuţ. Încă nu mergea şi l-am lăsat să se târâie prin curte. Îmi aduc aminte că pentru mine era o adevărată plăcere să mă ung cu noroi. Acum n-aş mai face acest lucru nici în ruptul capului.
      Nu ştiu dacă trebuie schimbată neapărat atitudinea... Fiecare îşi creşte copiluţul aşa cum consideră şi în funcţie de mediul în care trăieşte. Eu sunt depta călitului de mic.
      Mulţumesc! Şi voi să aveţi o vacanţă cât mai frumoasă!

      Ștergere
    2. si eu am crescut la fel! prin noroaie era cea mai mare distractie! construiam canale de scurgere a baltilor, ma ungeam ( fix la fel :D ), costruiam mici castele, cu ierburi, mal ... ooo, ce amintiri frumoase mi-ai starnit!
      Acu, vorba ta, nu stiu cum as suporta sa fac la fel :D - dar ma bucur de libertatea care o are flacaul tau.

      Ștergere
    3. Si noi faceam castele cu ziduri de protectie, cu santuri in jurul lor. Mai faceam si torturi. Ma bucur ca am reusit sa iti starnesc amintirile frumoase.
      Desi am fost tentata de cateva ori sa fac ce facea Andrei nu prea mi-a venit. :D Andrei creste exact cum am crescut noi... cu joaca toata ziua afara. Eu sunt incantata ca inca prefera joaca pe afara si nu calculatorul desi are acces la el atat cat vrea. (imi permit sa il las cat vrea la calculator deoarece nu prea este fanul lui decat cand este prea cald afara sau ploua si nu am timp sa ma joc eu cu el)

      Ștergere
  2. Vai e adorabil mister noroila. Cred ca a fost super incantat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Daaaa! Mai greu ne-a fost să curăţăm unghiuţele după bălăceala aceasta, dar am scos-o la liman până la urmă.

      Ștergere
  3. Un copil crescut in libertate, in inima naturii. Ce poate fi mai frumos?
    Eu asa m-am saturat de bloc.... Daca as avea o casuta aranjata pentru a fi locuita in conditii decente, as "zbura" spre ea.
    Felicitari pentru ca ai intrat in "afaceri" si "la cat mai multe cliente!". Spor la treaba si mult succes.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic nu poate fi mai frumos. Am avut norocul slavă Domnului să am un copil sănătos care să poată fi crescut aşa. Sunt foarte sigură că dacă am fi trăit în oraş lucrurile ar fi stat în alt mod şi nu aş mai avea aceeaşi atitudine.
      Mulţumesc mult!
      Te pup! O seară frumoasă îţi doresc!

      Ștergere
  4. Oooo... ce dor mi s-a facut de noroi!!! Cea mai mare distractie era sa ne jucam in noroi... si baia in Dunare era importanta, dar nu asa ca joaca in noroi. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ai mare dreptate. Aveam noroi si unde nu gandeai dupa o joaca de asta. :D Va pupam!

      Ștergere
    2. aoleo, da, exact, spalatul e... o problema :D.
      Pe de alta parte, unii platesc bine pt o baie in namol, la Techergiol. Voi o aveti gratis :)

      Ștergere
    3. Spalatul unghiilor in special. Am o periuta electrica pe care nu o folosesc la spalat pe dinti ca nu imi place si da rezultate super la unghiute cu namol. :D
      :))) Ihi! Totul gratuit si aproape.

      Ștergere
  5. Adorabil! Mă bucur pentru el, ... îmi amintesc de copilărie...
    Draga mea, spor la lucru. Sunt convinsă că vor ieşi perfecte. :)
    Weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Sa ai un sfarsit de saptamana cat mai fain!

      Ștergere
  6. Ce e sigur, e ca Andrei isi va aminti cu drag zilele copilariei, si asta e mare lucru. Apropo de lucru, spor la treaba, iar cand vestele vor fi gata, trage-le o poza, sa le vedem si noi !
    Duminica placuta, Catrinel !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa aiba amintiri cat mai placute legate de copilarie. Sigur voi face poze. Trebuie mai intai sa cumpar firele necesare.
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  7. O saptamana plina si amintiri,amintiri,amintiri...acum inteleg de ce,poate,n-ai vazut mail-ul meu...sau era prea tarziu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ooooof! Ce rău îmi pare! Nu ştiu de ce am crezut că este vorba despre week-endul viitor. Acum am realizat...Te rog ma iarta! Spe că vom mai avea ocazia aceasta. Te pup! Mii de scuze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo,si ce visam eu in Tulcea,uitandu-ma pe malul celalalt de parca asteptam sa apari de undeva...bine ca mai am vise,nu?sper sa mai ajung prin zona.Pupici!

      Ștergere
    2. Inca o data imi cer mii de scuze! Sper si eu si promit ca nu mai gresesc!

      Ștergere
  9. Vaaaaiiiiiii....cat este de haios Andruska! :)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am reusit sa il fotografiez si din fata sa il vezi cat era de comic cu mal pe fata.

      Ștergere