sâmbătă, 20 iulie 2013

Mici bucurii

       Salutare! La multi ani tuturor ce poarta numele de Ilie. Contrar traditiei care spune ca in aceasta zi de obicei ploua, la noi este o caldura cum numai mie imi poate placea. Bineinteles ca toti ceilalti se plang de acest lucru si doar eu jubilez. Am inceput ziua frumos. Prietenul nostru bun, care era plecat in Belgia, ne-a facut bucuria de a veni cu o zi mai devreme acasa si prima oprire a avut-o la noi. Este o placere sa il revedem caci intotdeauna ne este tare dor de el.
       Ieri m-a anuntat doamna de la Posta ca am primit coletul. Am comandat de pe www.decocraft.ro niste lucruri care imi sunt necesare pentru decoupage. Am mentionat adresa lor pentru ca sunt multumita de promptitudinea lor, felul cum a fost ambalat coletul si de faptul ca lucreaza cu Posta Romana. Primul lucru pe care il fac inainte de a comanda ceva de pe un site este sa verific cum livreaza coletele deoarece eu stand in Delta nu vin curierii pana aici.
       Sunt foarte incantata de servetelele cu levantica si de cel din coltul de jos din stanga si mai ales de adezivul pentru decoupage pentru textil.
        Stiti ca am lucrat la scoala anul acesta pe un salariu micut de tot. Daca in anii anteriori la fiecare salariu ma bucuram de cate un mic rasfat pentru hobbyurile mele, anul acesta nu am mai putut face acest lucru. Am hotarat ca macar din ultimul salariu sa ma rasfat putin. Luni va veni si coletul pentru Andrei cu o carte speciala (asa ii spune el), care are tot felul de activitati si cariocile cu varful gros pe care i le-am comandat pentru ca nu are rabdare sa coloreze cu cele cu varf subtire si aici in sat nu gasim altfel.
       Am inceput ziua frumos si sper sa o inchei la fel. Va doresc o zi minunata!

14 comentarii:

  1. Ce cadou frumos! Sa il utilizezi cu drag! Astept , cu nerabdare , sa vad ce ai realizat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu de abia astept sa gasesc un moment mai lung de ragaz sa pot lucra ceva.
      Saptamana frumoasa!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa!
    Ce mult imi plac servetelele alese de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt superbe servetelele ales de tine!!
    La tehnica asta, poti folosi orice tip de servetele din comert?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Vezi că dă dependenţă. Este foarte fain că poţi îmbunătăţi orice cu această tehnică. Se poate folosi pe orice fel de suport.

      Ștergere
    2. suna super bine. Si pe textile se pot aplica? rezista la purtat? cum se simte haina cu el , i se pastreaza fluiditatea? cum se comporta la spalat?

      Ștergere
  4. Pentru tehnica decoupageului se foloseste un adeziv special...cred ca ti-ai dat seama de acest lucru deja. Pentru a-l aplica pe textile exista un adeziv special pentru acest lucru. Eu de abia acum mi-am cumparat asa ca nu stiu cum se simte si daca i se pastreaza fluiditatea. Cat de curand voi testa. Din cate am inteles rezista bine la spalat manual. Eu din comoditate voi incerca si la masina de spalat la temperatura joasa cu programul pentru chestii "sensibile". Cand voi incerca iti voi putea oferi mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi!
      Pana acum am vazut numai lucruri facute nespalabile la masina, de genul pe lemn/mobilier. Mie mi-ar place sa aplic si pe tricouri, ca am unele fade :)

      Ștergere
    2. Sigur merge pe tricouri. Suprafata pe care urmeaza sa fie aplicat trebuie sa fie cat mai deschisa la culoare ca sa iasa in evidenta modelul servetelului.

      Ștergere
  5. O,ce materiale faine ti-ai luat!Abia astept sa vad ce minunatii mai ies din manutele tale!Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Am avut o perioada mai agitata si sper sa reusesc sa fac ceva zilele acestea. O zi faina!

      Ștergere
  6. Foarte frumoase. Sa le folosesti sanatoasa. Din pacate, eu nu am rabdare pentru asa ceva. Cu greu scot de la naftalina si masina de cusut.
    Spor la lucru si astept sa ne incanti cu roadele munculitei tale.
    Sanatate maxima, vacanta placuta in continuare si pupici.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am avut o perioada usor mai agitata si nu am avut timp pentru lucru de mana deloc.
      Vcanta placuta si voua!

      Ștergere