marți, 2 iulie 2013

Plecam

       Astazi noi plecam la mamaie. Andrei are niste carii mititele si ieri una din ele i-a dat de furca. L-a durut maseluta. M-am dat de trei ori peste cap si astazi mergem la stomatolog. Probabil ne vom intoarce maine. Andrei este fericit deoarece nu a vazut-o pe mamaie de multa vreme si acum mergem la ea. Vom pleca cu vaporul (pasagerul), iar el nu a fost niciodata cu acest mijloc de transport. Nu are emotii deoarece este curajos si eu niciodata nu l-am speriat cu doctorul sau cu injectia. El stie foarte bine ca doctorii si injectiile te ajuta sa te insanatosesti chiar daca nu este un proces foarte placut. In plus vom merge la muzeul Delta Dunarii spre marea lui incantare deoarece i-am promis ca atunci cand vom ajunge din nou la Tulcea vom face acest lucru. Cand l-am intrebat daca prefera sa mergem la muzeu sau sa ii iau o jucarie a optat categoric pentru muzeu. Nu stiu cum voi imparti timpul eficient sa le putem face pe toate, dar sunt sigura ca ma voi descurca. De un singur lucru imi pare tare rau...este foarte frig asa ca nu se poate pune problema unor plimbari lejere prin parc sau ceva de genul. Macar de s-ar opri vantul sa fie cat decat mai confortabil.
       Tati va ramane singurel pentru putina vreme...atat cat sa nu apuce sa i se faca dor.
       Voi incerca sa fac si cateva fotografii bineinteles.
       Va pup!

12 comentarii:

  1. Of , Doamne! Sper din tot sufletul ca maselutele alea sa fie schimbate la vreme si sa scapati de neplacerile cariilor.
    Cat despre voi , dupa potopul din Tulcea , suntei bine , dragilor?M-am ingrozit la ce a aratat la televizor , dupa cat a putut ploua in Tulcea!
    Sper sa fi reusit sa fi facut ceea ce v-ati propus si ca , in ciuda vremii urate , sa fi atins toate tintele voastre!
    va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dl. doctor a plombat o maseluta si pe celellalte doar le-a curatat pentru ca a zis ca este mai bine asa.
      In Tulcea nici nu se cunoaste ca ar fi fost atata apa pe undeva. Totul arata absolut perfect. Daca nu as fi vazut poze pe facebook nici nu as fi crezut ca s-a intamplat ceva.
      Totul este in parametri optimi :D
      Te pupam!

      Ștergere
    2. Ah , ma bucur! Eu vazusem la stiri si m-am ingrozit , apoi am citit de excursia voastra si m-am gandit la voi!

      Ștergere
    3. Si eu am avut emotii.
      Asa se intampla la ploi pentru ca Tulcea este un oras pozitionat pe dealuri si apa se strange in vai. La nebunie a contribuit si Dunarea care este crescuta, panza freatica fiind astfel foarte sus. Nu prea sunt solutii pentru acest lucru. Eu ma asteptam sa vad noroaie sau umezeala macar, dar totul era curat si uscat.

      Ștergere
  2. uof, insanatosire grabnica. Si noi am avut probleme asemanatoare, ii sare smaltul la dintii de lapte, solutia a fost decisa in spital.

    In rest, sa va bucurati de muzeu, este realmente superb.

    Cu inundatia la Tulcea, inca imi sare inima, desi stiu ca zona de la hodel e mereu inundabila datorita canalizarii proaste ( verisoara mea locuieste pe faleza...).

    Cu pasagerul si eu am calatorit acum ceva ani. Mie mi se parea deosebit de frumos. Ce alternative de transport aveti? ( ca pe vremea mea, maica, nu era nimic altceva...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am rezolvat cu dintisorii. Dl. doctor a fost foarte amabil si ne-a spus ca il putem suna oricand si ne-a dat si o reteta pentru antibiotic pentru ca noi locuim la tara si e mai greu cu accesul la farmacii. Eu nu fac niciodata abuz de antibiotic si doctorul stie.

      Ufff! friguroase sunt blocurile acelea iarna... Ce tare! Ai o verisoara la Tulcea!

      Depinde de zona... La Partizani avem acces si cu masina. Mai este rapida si un vapor denumit catamaran. El a fost doar cu barca, cu microbuzul si cu masina noastra.

      Ștergere
    2. sa va fie de bine, si speram sa nu mai aveti nevoie de vizita la dentist decat sa va laudati ;)

      Ștergere
    3. Mulţumim!
      Curând va fi rândul meu să fac o vizită stomatologului.

      Ștergere