vineri, 19 iulie 2013

Vestă croşetată

       Am terminat ieri vesta croşetata. Iniţial m-am gândit să o fac pentru mine, dar încă nu sunt sigură că o voi păstra.
       Să îi fac poze a fost un adevărat chin. Nu îmi ieşeau pozele deloc aşa cum mi-aş fi dorit. Nici cele pe care le-am ales nu-s chiar ceea ce mă gândeam... Manechinul pe care îl credeam doar puţin strâmb este de fapt foarte strâmb şi dădea senzaţia că vesta nu este lucrată cum trebuie. Cred că una din următoarele achiziţii va fi un manechin de plastic cum sunt cele din magazine (căci cele la care visez eu sunt fooooarte scumpe pentru mine). Chiar dacă nu sunt ele frumuseţea absolută măcar sunt mai drepte. Am apelat la ultima soluţie şi m-am lăsat eu fotografiată. Bleacs!

       Vă rog faceţi abstracţie de bronzul neuniform (promit să rezolv acest lucru până la finalul verii :D ) şi alte defecte care vă distrag atenţia de la ce am lucrat. :))
       Încă o dată vă urez o zi minunată!

18 comentarii:

  1. mai, e superba! pune mana si fa-ti cont pe breslo ai vinde ce faci, ca nu se stie niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu ma gandeam sa incerc mai intai cu Crafty caci are preturi mai decente. Din cate am vazut Breslo cere cam mult. Multumesc pentru incurajare!

      Ștergere
  2. Foarte frumos modelul! ♥
    Am gasit pe pinterest un model de fusta crosetat si m-am gandit instantaneu la tine. Pun aici link-ul: http://pinterest.com/pin/191543790374839150/
    Nu-i asa ca-i frumoasa? :D
    Si da, fa-ti un cont si incepe sa vinzi! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Daaaaa! Este minunata fusta si foarte complexa.
      Multumesc penru incurajare!

      Ștergere
  3. Nu numai ca lucrezi frumos, dar folosesti autoironia cu foarte mare pricepere, atat cat sa zambesc si sa admir! E foarte frumos si modelul si-mi place si culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat! Atat vesta ,cat si manechina! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos se vede lucratura mov pe maieul verde!
    Vezi ,mie asta mi-a sarit in ochi.:))Manechinul si-a facut bine treaba,iar artistul poate sa-i multumeasca.Se poate face si invesr.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Super-vesta si super-manechin ! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. superba!!
    Si eu iti recomand sa incerci sa vinzi. Stii sa alegi culorile, stii sa lucrzi frumos, uniform, si mai ales stii sa le pozezi.
    Incearca mai itnai pe Crafty, breslo au scumpit rau in ultima perioada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! La Crafty m-am gandit si eu caci mi s-a parut ca inca sunt de bun simt la capitolul preturi. Ma sperie un pic multitudinea de fete ce fac lucruri de mana si care sunt si foarte talentate. Oi vedea... Multumesc de incurajare!

      Ștergere
  8. Catrinel, cind vrei sa te arunci in vanzari pe Crafty, te astept cu drag ! stii doar ca avem un magazin comun al tomnarellelor :). Si nu te costa absolut nimic ! hai, curaj ! arunca o privire in el, si trimite-mi in mesaj privat descrierea produsului asa cum vezi la celelalte afisate. Eu te astept cu bratele deschise !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Tik! Esti foarte draguta. Stiu de magazinul tomnarellelor si spaer curand sa ma invrednicesc sa incerc.

      Ștergere
  9. Cine ma poate ajuta si pe mine sa imi spuna cum sa fac bratele/umerii la o vesta crosetata?nu stiu sa scad ochiuri:-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai depinde de model, de ce piciorus folosesti... Poti sari peste cate un ochi. Da-mi ceva detalii.
      Uite aici un tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=JcycT1YmSSM

      Ștergere