miercuri, 17 iulie 2013

Toată ziua de ieri am crezut că este joi şi deşi una din nepoatele mele îmi spusese acest lucru, în această dimineaţă tot m-am trezit cu gândul să scriu "fila de jurnal" pentru vineri. Aşa păţesc mereu când sunt în vacanţă... pierd total noţiunea timpului, al datelor şi al zilelor de parcă aş trăi în poveşti.
       Ele au venit de ceva timp şi recunosc cinstit că îmi pare teribil de rău că la un moment dat trebuie să plece. Îmi place foarte mult compania lor şi timpul trece altfel când sunt cu ele. Sunt nişte fete tare cuminţi, bune şi vesele.
      De obicei seara mergem până în centru să bem suc şi să mâncăm îngheţata stând pe pontonul cel mare. Este foarte plăcut acolo. Câteodată copiii pescuiesc cu undiţa şi prind bibani în timp ce eu îi urmăresc cu drag. Zilele acestea a plouat aproape în fiecare dimineaţă aşa că la grădină mergem doar să adunăm roşii şi castraveţi şi avem timp destul pentru plimbare şi relaxare.
       În seara aceasta eu am preferat liniştea casei goale şi bântuitul pe internet. Numai fetele cu Andrei au plecat la îngheţată.
       Vă mai aduceţi aminte că i-am spus lui Andrei că dacă nu învaţă să meargă cu bicicleta eu o voi vinde? De mult timp nu mai este cazul. Voiam să vă spun de mai multă vreme, dar nu reuşeam să îi fac fotografii. O astfel de veste importantă nu merită anunţată fără măcar o poză. :D Mămicile ştiu ce înseamnă câte o mică reuşită banală, dar extrem de importantă pentru ele şi copil.
       Ieri a venit în casă şi m-a strigat, dar mai întâi m-a atenţionat că a făcut ceva şi să nu îl cert. În fracţiune de secundă s-au derulat câteva scenarii în mintea mea şi m-am gândit că a făcut vreo prostie mare. Când l-am văzut nu ştiam dacă să râd sau să ... nu ştiu.
       Evident că am râs. S-a transformat în tigru. Mai greu a fost să scoatem dugile tigrişorului la spălat căci carioca era tare rezistentă. Până la urmă am reuşit şi cupilu' este ca nou.
       Vă pup! Fug să văd ce fac de mâncare pentru cină şi să termin de finisat vestuţa croşetată.
O seară frumoasă să aveţi!