marți, 20 august 2013

Am terminat-o

       Cateva zile am lucrat printre picaturi la o rochita. O prietena de-a mea m-a rugat sa fac o rochita Minnie Mouse pentru finuta ei. Parea un proiect dragut si destul de usurel asa ca am acceptat sa o fac, desi mie nu imi surade ideea de a face lucruri la comanda. In general mi se intampla ca ceea ce nu lucrez dupa o schema precisa sa iasa total diferit fata de ce imi planific initial.
FATA
        Inca nu stiu daca prietena mea este multumita de rezultat si dac o mai vrea. Probabil dupa ce va vedea pozele imi va da de stire. Mi imi place.
SPATE
       Acum lucrez la o alta rochita pe care nu am mai terminat-o deoarece nu mai aveam fire de culori potrivite si apoi trec la doua veste pe care trebuie sa le fac unei amice. Nu duc lipsa de activitate deloc. Ba chiar am uneori mai multa decat mi-ar trebui... Pssss! Vin socrii peste cateva zile. :)
        Va doresc o dupa amiaza cat mai placuta!

8 comentarii:

  1. E frumoasă și veselă! Deja îmi imaginez o mică domnișoară purtând-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa, frumoasa rochitica aceasta. Bravo. Eu nu stiu bine sa crosetez. Mi-as dori, dar.... nu cred ca e de mine. Felicitari!
    Ei, in momente din acestea, cand vad atatea "bijuterii" de hainute, regret ca nu am si o fetita. O sa-mi aduca Stefanut una acasa mai tarziu (sper sa mai apuc ziua aia).
    Pupici si spor in continuare.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu la fel ca tine regret. In plus niciunul dintre prietenii nostri sau rude cu copii mici nu are vreo fetita.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Este superba! Este vesela, si cocheta si...perfecta pentru o domnisorica. Nu cred ca as avea rabdare sa fac o rochita, si nici nu stiu sa crosetez asa de bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Rochitele asa de mici se fac repede. Nu m-as incumeta sa fac o rochie mare pentru o femeie, dar pentru fetite se fac usor. Daca iti place crosetatul sigur reusesti sa inveti mai mult. Nici eu nu stiam mare lucru cand m-am apucat ( nu ca acum as sti foarte multe), dar mi-a placut si doar cu ajutorul internetului am reusit sa invat.

      Ștergere