duminică, 18 august 2013

...

       Am asa o stareee... Eu ii zic de oboseala, dar sosul meu o numeste lene. :)))) Am tot avut treaba zilele acestea ca nici nu stiu cum au trecut. Simt ca vine toamna si nu prea ma bucur de acest lucru din cauza frigului si trecerii la hainele mai groase. Pe de alta parte inseamna ca usor, usor activitatile mele se vor desfasura mai mult prin casa si voi reusi sa fac mai multe legate de decoupage si poate voi lucra cu masina de cusut mai mult. Nu am reusit inca sa experimentez decoupageul pe textil desi mi-am dorit foarte mult si a trecut atata timp de cand am primit adezivul. Vreau sa fac asta cand voi fi linistita, odihnita si fara sa fiu intrerupta de ceva sau cineva.
       De cam multa vreme va tot amenint cu poze la ce am mai mesterit... Astazi m-am invrednicit si am facut cateva fotografii la ceva ce am terminat chiar in primele zile ale lunii, dar n-am avut rabdarea necesara sa pozez. Este o vestuta pentru o fetita de cinci-sase anisori.
FATA
       Daca nu cumva voi avea vreo mica sarbatorita cred ca voi pune vestuta la vanzare. Deocamdata lucrez mai multe lucrusoare si cand voi fi pregatita voi face si acest pas. Acum mai am putin si termin doua rochite pentru 3-4 ani. Una dintre ele este o comanda, iar cealalta o fac tot cu gandul la magazinul online.
SPATE
       Acum vad ca nu prea sunt reusite pozele astea si ca nu imi plac, dar zau daca am chef sa mai fac o serie! Nu stiu ce am de sunt asa. Probabil un somn bun isi va face efectul si voi fi mai bine.
Va pup! Sa aveti o seara superba!

4 comentarii:

  1. Pssst ! nu esti singura in starea asta ;) ....
    Imi place ideea cu lucrul pentru magazinul tau viitor,pana atunci ai putea incerca - asa cum te-am mai invitat - sa folosesti magazinul comun Tomnarella... arunca un ochi prin el ;) ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine de stiut ca nu numai eu am momente de acest gen. :D
      Tik cand vorbeam de vanzare exact la magazinul tomnarellelor ma gandeam. Vreau sa imi mai revin un pic caci sunt cam imprastiata si nu stiu ce sa fac mai intai, apoi sa studiez fotografiile din magazin mai bine inainte de a-ti trimite poze cu lucrusoarele mele. Inca o data iti multumesc pentru invitatie!

      Ștergere
  2. ...cred ca-ti trebuie curaj mai mult!!!!vei reusi sunt sigura

    RăspundețiȘtergere