vineri, 2 august 2013

Jurnalul unei femei simple

       Iar este vineri... Of, mama cum mai trece timpul asta! Nu imi vine sa cred ca mai este o singura luna din vara aceasta. Cat as fi vrut sa bat putin pasul pe loc sau sa pot face precum doamna aceea draguta din serialul acela vechi in care o mica vrajitoare misca haios din nasuc si toate erau la locul lor! ... Ce vraji a mai facut nevasta mea Samantha? parca se numea.
      Daca este vineri atunci mai scriu o pagina de jurnal. Despre acest jurnal puteti vedea mai multe detalii AICI si daca va place puteti participa si voi in fiecare vineri. Mie imi place tare mult.
Pentru astazi (data/ora)...2 august 2013, 9:08
Afara ...soare, cald, pasarelele ciripesc.
Mă gândesc ...cand se va termina perioada aceasta nasoala in care am intrat? Cand ma voi trezi dimineata altfel decat obosita si nervoasa? Vaiiii! Maine am de varuit.
Din locurile de unde invatam ...din dezamagiri si nesimtirea altora. Invatam sa nu avem incredere din prima in cuvintele frumoase si planurile aparent perfecte. Un singur lucru stiu sa spun si sa cred in situatii de acest gen: Dumnezeu are grija de toata lumea si nimic pe lumea aceasta nu ramane fara repercursiuni.
Sunt recunoscător pentru ... dragostea din familia noastra.
Din bucătărie ...toate sunt anapoda caci am luat cina tarziu impreuna cu niste musafiri si nu am mai strans. Dimineata m-am trezit tot tarziu si imi beau mai intai cafeaua si apoi ma apuc de toate.
Cu ce sunt imbracata ...trening.
Citesc ...Am terminat Bel ami si inca nu m-am apucat de altceva.
Ceea ce astept (sper) ...sa se termine o data cu haosul si grijile din ultima vreme caci am obosit, sunt tensionata si simt ca ma satur.
Ce mai mesteresc ...am comanda pentru doua veste, o bustiera, un sutien si o rochita pentru o fetita de 3 ani. Am terminat ieri o bluzica pentru o fetita. O voi poza si o voi pune si aici curand.
Ascult ...nimic
În casa ...liniste.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...crosetatul.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...niciunul.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 
Va pup! Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!

10 comentarii:

  1. Poza de final sterge toate grijile , zau asa! :))
    Te imbratisez cu mult drag si spor mult la tot ce ai de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am devansat planurile si chiar vineri am reusit sa fac mare parte din ce imi propusesem. Te pup!

      Ștergere
  2. Cata veselie e la voi... arunca varul si iesi la iarba verde. Si eu am suferit la inceputul saptamanii din cauza nesimtirii generale, dar daca nu ar fi nesimtitii nu ne-am ascuti noi rabdarea:). Un week-end in tihna sa ai alaturi de familia ta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am aruncat varul... am varuit vineri si sambata chiar am fugit la iarba verde si la baie. As prefera sa am mai putina rabdare daca asta ar insemna disparitia nesimtitilor. :D Multumesc frumos!

      Ștergere
  3. Respira adanc, zambeste si toate vor parea mai usoare :)
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrurile sunt uneori mai usoare, dar intram noi cateodata in panica sau in stari de neliniste. Multumesc!

      Ștergere
  4. Citesc cu drag postărle de pe blogul tău! M-aș bucura dacă ai prelua acest tag:
    http://mariairinab.blogspot.ro/2013/08/tag-liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Ma bucur ca iti face placere sa treci pe la noi. Am facut acesta leapsa mai de multisor, dar voi raspunde cu drag la intrebarile tale. Multumesc ca te-ai gandit la mine!

      Ștergere
  5. poza este superba. Sunt absolut impresionata - e de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! El este prietenul nostru Cristian, care il iubeste foarte mult pe Andrei si care ii face toate poftele.

      Ștergere