vineri, 16 august 2013

Jurnalul unei femei simple

       Este o dimineata dintr-aceea... nici buna, nici rea, nici prea somnoroasa, dar nici fresh... e asa... dimineata. As mai fi dormit, dar se pare ca nu reusesc sa depasesc ora 8. Ieri a fost Sf. Maria si Tulcea era in mare sarbatoare. Noi am fost putin pe malul apei la un gratar si la o baie. Presimt ca sunt ultimele pe anul acesta.

Pentru astazi (data/ora)...16 august, 8:24
Afara ...este racoare, putin innorat, adie vantul si este liniste.
Mă gândesc ...ca vara se incheie.
Din locurile de unde invatam ...de la partenerii nostri de viata.
Sunt recunoscător pentru ...zilele ce au trecut, ziua de astazi si zilele ce vor veni
Din bucătărie ...Hmmm! Ma asteapta farfuriile si tacamurile de la gratarul de ieri sa le pun in masina de spalat si azi trebuie sa fac ceva cu mamaliga caci lui Andrei ii este pofta.
Cu ce sunt imbracata ...trening.
Citesc ...Prin foc si sabie, dar merge greu caci nu prea am timp si nu stiu ce am ca nu prea ma pot concentra.
Ceea ce astept (sper) ...sa vina zile bune si linistite pentru noi.
Ce mai mesteresc ...o rochita Minnie Mouse, care sper sa iasa cum trebuie.
Ascult ...vantul si un cocos intarziat.
În casa ...baietii dorm si e liniste.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...dansul
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nu am... Azi si maine fac curat caci din nou vom avea musafiri. Duminica vom pierde timpul pe acasa...cred. Prietenii nostri se intorc in Belgia si ne va fi destul de anapoda fara ei.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Unde poti croseta mai bine daca nu pe malul apei, inconjurata de iarba verde, intinsa pe sezlong sub o paturica moale?
Detaliile despre jurnal le gasiti AICI. Daca va place va invit sa participati.
       Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut! Va pupacesc pe toti!

8 comentarii:

  1. nu stiu ce crosetezi, dar arata f. bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O rochita care sper sa iasa pe placul celei care m-a rugat sa o fac.

      Ștergere
  2. Și eu tot cu acril roșu lucrez acum, doar că împletesc niște botoșei :)
    Să ai spor la treabă și un week-end frumos! Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa ai si tu spor! :D Week-end fain sa ai!

      Ștergere
  3. Ce frumos! Mie mi-ar plăcea tare mult să avem și noi mașină de spălat! Dar nu știu ce părere ar avea mami.
    Un weekend liniștit să ai!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si mama ta ar fi incantata sa scape de spalatul vaselor :D
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  4. Si eu sunt recunoascatoare pentru vara care a fost si toamna care sta sa vina. De vreo doua zile, de cand de seara pana dimineata e racoare, parca am renascut. Ieri a fost prima zi dintr-un lung sir, in care nu am deschis aerul conditionat. Ce bine o fi acolo, la voi, langa atata apa. Te acoperi deja cu paturica, ehei !
    Duminica placuta, Catrinel !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu vreau sa vina toamna. Serile sunt foarte racoroase, iar eu de cele mai multe ori la umbra imi pun bluza de trening. Sunt extrem de friguroasa si unde eram adia vantul si mi-era racoare.
      Multumesc frumos!

      Ștergere