vineri, 23 august 2013

Jurnalul unei femei simple


       Astazi sunt asaaaa... nici nu stiu prea bine ce stare am. Au plecat musafirii si parca imi pare rau deoarece au fost o companie foarte placuta. Am mai terminat o rochita de fetita. :) Trebuie sa ma mai adun un pic (se va intampla acest lucru probabil dupa plecarea socrilor), sa fac poze la ce am crosetat si sa incep sa le pun la vanzare.

Pentru astazi (data/ora)... 23 august 2013, 11:55
Afara ...e racoare chiar daca soarele nu este acoperit de nori. Bate un vant rece.
Mă gândesc ... la ce am de facut dupa ce termin postarea.
Din locurile de unde invatam ... de la timp. Indiferent de evenimentele mari sau mici el se scurge si trece uneori mai simtitor, alteori fara a-l simti.
Sunt recunoscător pentru ... clipele rare si putine de liniste si relaxare.
Din bucătărie ... nu stiu ce sa mai fac de mancare. Voi scoate niste pui si voi vedea ce voi face.
Cu ce sunt imbracata ... trening.
Citesc ... nu am mai citit. Nu am avut nici timp si nici starea.
Ceea ce astept (sper) ... sa ne fie bine.
Ce mai mesteresc ... o vesta neagra pentru o amica. Am vorbit cu ea si nu s-a razgandit.
Ascult ...bazaitul de la masina de tuns a sotului caci isi da barba jos.
În casa ... Andrei inca nu vrea sa renunte la pijamale si se uita la desene animate.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mirosul de benzina. Il ador. Cand pune Adi benzina in rezervorul de la barca ma duc si adulmec cu nesat.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... s-ar putea ca zilele acestea sa vina socrii. Astazi e zi de relaxare si voi croseta, iar de maine ma apuc de curatenie generala in toata casa.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 


10 comentarii:

  1. Benzina zici.... Hm, mie imi place mirosul de pneuri incinse si de motorina arsa....
    Mirosul de combustibil in general imi place, mirosul focului, lemn ars si alte ciudatenii. Ma duc la treaba ca am inceput s-o iau pe langa drum, direct pe campuri.
    Zilele acestea ma simt si eu aiurea, nu reusesc sa leg nimic, nu ma pot concentra.
    La tine vin socrii, ai grija de ei. La mine au fost soacra si cumnata recent.
    Da, vezi si tu ca nu-s coerenta, nu-s cu toate tiglele pe casa. Sper ca pana data viitoare sa-mi revin. Am sarbatorit aseara prea mult, cred. Stefan a implinit 5 ani. Ei!!!! Poate de asta sunt asa imprastiata.
    Ma duc in lumea mea la plod.
    Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut. Diseara plecam 2 zile la socri, asa ca fac urarile de astazi.
    Te pup.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da motorina arsa. Ce mai adulmec in spatele masinii noastre cateodata! Si prenadez, si acetona, si clor, si alte chimicale de astea... vopsea... :D Ne ducem vad amandoua pe campuri. :)))
      Aha! Deci nu sunt singura...
      La multi ani puiutului! Sa creasca mare, sanatos si norocos! Sa va aduca multe bucurii si sa aiba o viata frumoasa! E bine ca v-ati distrat.
      Distractie placuta la socri!
      Pupici!

      Ștergere
  2. Si mie imi placea mirosul de benzina! Acum ma ameteste!
    Poti sa crosetezi pe caldura?Mie mi-e imposibil sa lucrez ceva cand e cald,imi transpira palmele si imi curg picuri de sudoare si ud totul si nimic nu mai este cum trebuie.Si cu cat ma enervez ,cu atat transpir mai mult.Ba mai vine si Mariusache sa imi spuna ca de ce ma agit atata si asta e ca si cum ar pune gaz pe foc. :))))
    Mi-era dor de Andruska! Multumesc de poza! :)

    Aseara m-am gandit la voi...fara un motiv anume,pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi transpira doar mainile si uneori aluneca firul mai greu. Daca este foarte cald ma dau cu un pic de pudra pentru bebelusi pe degete si nu mai este atat de greu. Fruntea imi transpira foarte rar si nu mi s-a intamplat vreodata sa imi curga picaturi de sudoare.

      Si mie mi se intampla sa ma gandesc la voi cateodata. De foarte multe ori mi se intampla sa povestesc cu sotul sau cu mama despre ce ai mai scris sau facut ca si cum ne-am fi intalnit la cafea si mi-ai fi spus personal. Eu tot mai sper ca vom avea ocazia sa ne bem cafeaua impreuna.

      Ștergere
    2. Pai cine stie ce ne rezerva viitorul? Daca ne dorim cu adevarat , poate ca asa va fi , nu? :))

      Ștergere
    3. Eu sper ca viitorul sa ne indeplineasca dorinta. :D

      Ștergere
  3. Sper sa fi avut spor la curatenia generala, Catrinel, iar acum sa te odihnesti putin ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! M-am odihnit si acum o iau de la capat caci de ieri am socrii la mine. Trece timpul asa de greu...

      Ștergere