vineri, 30 august 2013

Jurnalul unei femei simple

       N-am mai avut cand sa scriu si nici ce... Socrii inca sunt la mine si nu preaam timp sa intru pe blog, dar pentru jurnal am rupt o bucatica din dimineata aceasta.
        In urma cu mult timp Corcodusa a lansat aceasta "provocare" ca in fiecare vineri sa ne scriem pagina de jurnal.

Pentru astazi (data/ora)...30 august 2013, 7:46
Afara ...e frig, bate vantul si este foarte innorat. Avenit toamna.
Mă gândesc ...nu mai vreau sa ma gandesc la nimic. Le iau pe toate asa cum sunt si cand se vor aseza in fagasul lor normal ma apuc iar de gandit. :))
Din locurile de unde invatam ...din conflicte si schimburi de idei oricat de neplacute ar fi. Asa descoperim cum gandesc altii si cum va trebui sa procedam cu ei pe viitor.
Sunt recunoscător pentru ... sustinerea sotului meu si pentru dragostea noastra.
Din bucătărie ... de cand a venit soacra mea gateste.
Cu ce sunt imbracata ... ca de obicei cand este frig...trening.
Citesc ... nimic.
Ceea ce astept (sper) ... sa reusim ceea ce ne propunem... sa vina o educatoare noua care sa semene cu o educatoare care mi-a fost mie foarte draga, sa se readapteze Andrei usor la gradi, chiar daca eu nu voi mai fi prin scoala...sa ne mearga din nou mai bine... multe sper...Oare n-or fi totusi prea multe?
Ce mai mesteresc ... o vesta alba, care iese tare frumoasa.
Ascult ...baraitul calculatorului.
În casa ... in afara de calculatorul care bazaie este liniste deplina. Baietii dorm si cred ca la etaj si socrii dorm caci nu aud niciomiscare.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... marea.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu am planuri. A venit frigul asa ca nu prea imi fac planuri... eventual imi organizez in minte treburile de week-end.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: am vazut-o pe facebook si mi s-a parut haioasa si... foarte reala.
          Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Va pup!

5 comentarii:

  1. Da... Frumos articolul, dar poza m-a dat gata!:)
    O zi frumoasă, chiar și cu nori!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea!
      Poza cred ca este foarte realista. :D
      Pupici!

      Ștergere
  2. Pot sa preiau si eu provocarea Corcodusei? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles. Cred ca si Corcodusa ar fi incantata sa o preia cat mai multe fete. E o provocare draguta.

      Ștergere