joi, 8 august 2013

Raport :D

       Buna dragilor!
       Daca tot nu am timp de foarte multe lucruri si mai ales de scris aici am cautat sa imi fac macar cateva minutele ca sa pot fi macar un pic pe blog si sa dau raportul despre ce si cum mai facem. August pentru noi este o luna plina deoarece este luna concediilor si avem muuuulti musafiri. Zilele acestea plecau unii la pranz si intr-o ora apareau altii de nu mai stiam cum sa fac sa schimb mai repede asternuturile, sa spal si sa aspir. Am prins o dexteritateeee! Acum sunt la noi niste pescari care pleaca dimineata si vin tocmai seara asa ca pot sa imi fac treburile in ritmul meu normal.
       Desi am foarte multa treaba si sunt cam obosita, am foarte multa energie de zici ca functionez cu baterii solare. Printre picaturi lucrez la croseta. Astazi trebuie sa ma apuc de o bustiera pentru o prietena de-a mea si apoi cand imi vin firele comandate sa fac doua veste pentru o fata. De abia astept .
       Andrei este foarte incantat de lumea care se perinda pe la noi caci de fiecare data este rost de ceva dulce si bun si se gaseste cineva mai rabdator care sa ii acorde mai multa atentie. In plus isi imbogateste trusa de pescuit cu fiecare vizita a cuiva caci tot cersetor a ramas.
       Am fost si la plimbare intr-una din zile ca sa vedem pelicanii si am facut cateva fotografii.

       Cam acesta este raportul pe scurt. :D Cum fac poze la ce am mesterit vi le arat.
        Va pup!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa este! Vine iarna si nu va mai fi chiar asa de frumos. :D

      Ștergere
  2. Mai Duracell, chiar ca e superb la voi! Sa-mi tii pumnii, maine fac o ciorba de peste, sper sa-mi iasa aproape la fel de buna ca a ta, ca sa nu primesc reclamatii :) (Cu pestele am ajuns in regula, l-am impartit cu rudele si prietenii, sa se bucure toata lumea, nu?)
    Hai spor la treaba si ai grija, si bateriile au nevoie din cand in cand de un repaus pentru reincarcare. Va pupam pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiii! Ma bucur sa "te vad" pe aici! Iti tin pumnii si vezi ca este reteta si pe blogul despre Delta in caz ca uiti ceva. Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca pestele si el a ajuns ok.
      Sper cat mai curand sa le bag in repaus pentru reincarcare. Multumesc! Si noi va pupam cu mult drag pe fiecare in parte.

      Aaaa! Am gasit un betisor de la jocul Maroc. ;)

      Ștergere
  3. Asa, asa, mai da raportul aici ca imi e tare dor de Delta!
    Poate in septembrie sa am si eu norocul unei asa capturi, pelican de aproape!
    Astept cu nerabdare pozele tale. Sa ai spor la musafiri si la crosetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred Silvia ca ti-e dor.
      Multumesc! Spor am, dar parca puterile slabesc incetisor.

      Ștergere