duminică, 11 august 2013

Sulina- partea I :)

      Buna tuturor!
       Sper ca aveti o duminica placuta si caldura pe care eu o iubesc sa nu va dea prea mari batai de cap astazi. Eu sunt ultra, mega, super incantata si ma recuperez dupa ziua de ieri. Am avut dreptate si am banuit corect cand am zis ca sambata mergem la mare la Sulina.
       Eu cu sosul meu am fost foarte ocupati, foarte tensionati si obositi zilele acestea. Din aceste motive am fost usor mai irascibili decat de obicei si ne-am harait putintel... nimic grav, dar atat cat sa stam olecuta botosi. Am prins eu din zbor cand ii spunea unuia dintre prietenii nostri sa schimbe uleiul la motorul de la barca din cauza ca vor face un drum mai lung si e mai bine asa... chestii de astea. Curioasa cum sunt l-am intrebat unde pleaca, iar el mi-a spus ca cei cuminti vor merge la Sulina si cei obraznici raman acasa. Hmmmm! M-am imbufnat caci era clar in ce categorie ma incadrez...din punctul lui de vedere. Nu vorbea el serios, dar de ce sa imi zica mie asa? Ce? Eu sunt Andrei sa ma ia cu de-astea? :)) Ce imi mai frecam eu palmele in gand si zambeam smechereste, chiar daca buza de jos imi atarna a suparare... cica. :D M-a tinut in sah pana seara tarziu cand mi-a spus ca la sase dimineata plecam. Chiar daca m-o tinut el in suspans eu tot am pregatit ce trebuia pentru mersul la mare ca stiam eu ca nu-l rabda sufletul sa fie asa de crud... cu el. Ce credeati? Cu mine? Pai daca ati sti voi ce-ar fi patit bietul om daca nu ma lua! Ii iesea si pe nas Sulina. :)) Lasand gluma la o parte, stiti ca intotdeauna am spus ca am un sot minunat si sunt sigura ca nu ar fi facut una ca asta oricat de supart ar fi fost pe mine, dar asa ii place lui sa ma chinuie pentru ca sunt bleaga si chiar daca stiu ca nu e asa cum zice tot ma supar un pic.
       Toata noaptea m-am zvarcolit de emotii caci de abia asteptam sa vad marea iar, sa simt nisipul si sa ma bucur de ziua ce urma. Lui Andrei nu i-am zis nimic deoarece ar fi fost agitat si ne-ar fi intrebat de 10000 de ori cand plecam. Dimineata la cinci m-am ridicat din pat caci nu mai puteam de nerabdare. M-am foit de colo pana colo pana s-au trezit baietii si ne-am adunat la noi in curte ca sa plecam. Pe Andrei l-am lasat sa doarma pana in momentul plecarii si cand l-am trezit el a spus ca nu vrea sa mearga nicaieri, ca el ramane acasa sa doarma. Saracutul! L-am imbracat si l-am pus in barca. La un moment dat m-a intrebat unde mergem chiar daca eu ii soptisem la ureche incetisor cand l-am trezit. De obicei functiona sa ii zic ceva atractiv sa se trezeasca repejor. Cand i-am mai zis o data a uitat de somn, de oboseala, de tot. Ii facea capul ca la bufnita in toate partile si ardea de nerabdare.
       Cand am ajuns primul lucru pe care l-a facut a fost sa se arunce in nisip de parca ar fi sarit in apa si apoi baie...multa baie. Am fost foarte norocosi caci apa era uimitor de calda. De obicei cand intri in apa simti un disconfort mai ales cand iti ajunge pe la burta, pe la piept, dar acum era perfect. Nici cand ieseam din apa nu aveam senzatia aceea neplacuta de frig. Pentru Andrei a fost minunat caci a putut sta fara restrictii toata ziua in mare. Iesea doar sa manance sau sa alerge de pe mal sa se arunce din nou in valuri.
      Sunt niste terase pe plaja si l-am chemat sa mearga cu noi sa bea un suc, sa manance o inghetata, dar ne-a refuzat categoric caci nu se indura sa plece de langa apa nici un minut. L-am lasat cu o parte din prietenii nostri si am plecat fara el.
        Imediat si-a gasit si companie pentru a se juca. Pe unul dintre baieteii cu care s-a jucat il chema tot Andrei. Era foarte amuzant cand se strigau unul pe celalalt sau cand unul din noi il striga pe nume intorceau amandoi capul. E foarte interesant cum copiii se imprietenesc si reusesc sa se inteleaga atat de rapid. Imi place tot timpul sa il urmaresc pe Andrei cand interactioneaza cu alti copii total necunoscuti cu care reuseste sa se distreze foarte bine fara a-i fi necesar mult timp pentru a-i cunoaste si fara sa se poarte altfel decat in nod obisnuit.
        A fost foarte relaxant. Am mers impreuna cu prietenii nostri si in permanenta se gasea cineva care sa se joace sau sa il supravegheze asa ca am reusit si eu sa ma balacesc si sa stau intinsa la soare precum o soparla fara sa ma ingrijorez de ceva. Sa nu credeti ca mie imi place mai putin decat lui Andrei baia. Si eu la fel ca el as fi stat in apa toata ziua.
       As fi tras de ziua aceasta s-o lungesc la infinit daca as fi putut, dar din pacate totul are o limita si a trebuit
sa plecam la un moment dat. Am strans tot si am decis inainte de plecare sa oprim sa mancam. Aceasta a fost ocazia de a mai face cateva fotografii si de pe mal, nu doar din barca.Sulina, din punctul meu de vedere, este un orasel superb. Se impleteste foarte frumos noul cu vechiul, la fiecare pas poti descoperi un pic de istorie, e foarte linistit si este un amestec foarte interesant de culturi si religii. Sper sa pot ajunge sa stau acolo mai multe zile ca sa pot vizita tot. Acum m-am limitat sa fotografiez doar cate ceva de pe faleza, caci toata lumea era infometata si nu aveam timp de stat.
       Va urma si partea a II a, bineinteles. Deocamdata va doresc in continuare o zi frumoasa! Va pup!
        

12 comentarii:

  1. Eiiii....si sa nu te invidiez pe drept?Zi si tu acuma : la plaja ati mers , de distrat v-ati distrat , baietii tai sunt unul mai frumos ca altul , baie ati facut cat cuprinde...zau asa... :))
    Sa va fie de bine , Catrinel! Tare mi-au placut fotografiile tale! Andreska este delicios , ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Lasa, ca si eu am fost invidioasa pe plimbarea ta prin munti. :D

      Ștergere
  2. De abia astept si urmarea! Foarte frumoase poze, baietii tai sunt tare chipesi, mi-ar fi placut sa te vad si pe tine. Poate in partea a 2a? Si noua ne place in Sulina, are un aer special orasul acela. Am o experienta in Sulina in iarna lui 2001!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine si urmarea...Eu nu prea stau la fotografiat.
      Este un orasel foarte interesant si frumos. N-am fost la Sulina niciodata iarna.

      Ștergere
  3. Tare frumos ai descris ziua și tare frumoase sunt pozele ce însoțesc rândurile! N-am ajuns încă în Sulina, deși nu e foarte, foarte departe de mine. Acum, privind pozele, am un motiv în plus să-mi doresc să văd acele locuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa mergi macar o data caci este foarte frumos.

      Ștergere
  4. Ce norocosi ca aveti atat de aproape si mare si delta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma consider norocoasa ca locuim in acest loc. Daca ne straduim sa mai calatorim foarte putin avem si munte... nu la fel ca muntii falnici din tara, dar foarte aproape de noi sunt Muntii Dobrogei... cei mai vechi din tara noastra.

      Ștergere
    2. Foarte frumos!
      ...dar ...si la noi e frumos....poate veniti macar un pic...si pe-aici:)
      Va pup!

      Ștergere
    3. am uitat sa ma semez:P
      Comentul anterior...la facu ..nana:)

      Ștergere
    4. Sarut mana nana!
      :D La Sf. Gheorghe este cel mai frumos! Am vrut sa venim, dar eram o gasca cam maricica si in plus trebuia sa mai facem cam 30 km cu barca. Trebuie sa ajung acolo, numai ca nu stiu cand. Ne este mai la indemana Sulina. Anul trecut oricum nici acolo nu am fost si anul acesta era cat pe-aci sa ratam iarasi mersul la mare.
      Multumesc pentru comentariu! Va pup pe toti cu mare drag!

      Ștergere
  5. la Sulina nu am fo niciodata. la sfantul Gheorghe, o singura data, cel mai frumos concediu al meu ( primul dupa ceva ani de munca).

    RăspundețiȘtergere