vineri, 30 august 2013

Ultima lucrare a lunii ~ rochita

       Abia acum am observat ca mai este inca o zi si luna aceasta se termina. Doamne! Cat de repede a putut trece vara aceasta! Aparent nu s-a intamplat nimic mai spectaculos fata de vara trecuta, dar s-a terminat mai rapid.
       Anul acesta iarasi stau pe tusa din punct de vedere al serviciului. Inca nu stiu ce imi rezerva viitorul dupa inceperea scolii caci s-a mai intamplat sa fiu chemata dupa aceea din lipsa de personal. Nu ma bucura si nici nu ma intristeaza. Pe de o parte este bine ca nu imi mai consum energia, nu imi mai petrec jumatate din timp in frig si am mai mult timp pentru lucru de mana, dar pe de alta imi pare asa... nu stiu.... deoarece imi placea foarte mult ce faceam.
      Dupa raspunsurile voastre mi-am dat seama ca suna cam aiurea ce am scris, adica ati putea intelege gresit ce voiam sa spun. Anul acesta a fost optiunea mea sa nu mai merg la scoala din mai multe motive care au atarnat mai greu in balanta. Se apropie inceputul anului scolar si parca am o mica nostalgie. De aceea probabil m-am si exprimat asa... 

     
        Am terminat mai de mult o rochita pentru 2-3 ani, dar cu venirea socrilor si a timpului limitat de stat la calculator nu am mai fotografiat-o si nu am mai postat-o. Astazi i-a venit totusi randul.
       Ce ziceti?
       Avand in vedere ca nu am nici o fetita prin apropiere pe aceasta o voi vinde. :D

22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Anul acesta nu am mai fost atat de hotarata ca in alti ani si am preferat sa stau acasa.

      Ștergere
  2. Este foarte frumoasa rochia. Succes la vanzare si la cat mai multi clienti.
    Despre serviciu, nu stiu ce sa-ti spun. Imi pare rau. Totusi nu-ti pierde speranta. Nimic nu este intamplator in lumea aceasta. Din cat am inteles castigai o suma infima (daca am inteles aiurea te rog sa ma scuzi), care nu justifica efortul fizic si mental (poate doar pentru ca aveai satisfactia unui lucru facut cu drag si suflet). Ai rabdare.
    Sanatate multa.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Nu trebuie sa iti para rau. A sunat cam anapoda ce am scris... A fost optiunea mea sa nu ma duc anul acesta deoarece asa cum ai zis castigam o suma infima si numai gandul ca toata iarna tremuram de frig ma ingrozea. Am vorbit cu sotul si a fost de acord sa stau anul acesta acasa.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Si pe tine te apuca dracii ca vine toamna? :))))
    Tu Catrinel , rochita este superba....daca Luana mai avea 2-3 anisori , o cumparam fara sa ma uit la bani.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooo daaaaa! Multi ma apuca! Si de maini si de picioare si ne luptam grozav. :D
      Multumesc! Ma unge pe suflet ce-mi zici. :)

      Ștergere
  4. Catrinel, rochita e superba. Parca ma face sa-mi para rau ca nu am o fetita de cativa anisori ! :D Imi pare rau ca nici vecinii nu au decat baietei, nu e nici o fetita. Sper sa vinzi rochita cat mai curand. In ceea ce priveste mersul tau la scoala... Mai bine stai acasa, decat sa-ti ruinezi sanatatea. Ti-o spune Stan Patitul...
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si eu sper sa o vand...
      Imi pare rau sa aud ca si tu ai trecut printr-o situatie neplacuta. De la frigul de la scoala aveam cate o infectie... ba la ureche, ba la masea, ba la plamani.
      Te pup!

      Ștergere
  5. eu incerc sa nu judec decizia ta. DIn exterior e asa usor sa imi dau cu parerea ... tu stii cel mai bine ce e important pt tine, familie, ce alternative ai. Ma bucur pt tine pt ca poti privi in mai multe directii, chiar daca uneori sa de cizi e greu. Din pacate, eu nu am de ales, asa ca doar ma bucur pt tine.


    Despre rochita, este absolut superba. Imi place culoarea, si e pusa f. bine in valore de alb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai alternativele sunt acestea: ma duceam sa lucrez la scoala cate 6-7 ore pe zi pentru mai putin de 300 de lei daca eram destul de norocoasa sa iau si alte ore pe langa lb. romana ( mai putin timp pentru ce am de facut acasa, stat in frig din toamna pana spre sfarsitul primaverii, mult sres, un colectiv destul de... nasol, un sef care din motive stupide ma sicaneaza, copii putini din care si mai putini au vreun interes pentru scoala si doar o satisfactie: imi place meseria) sau stau acasa (am timp pentru ce am de facut in gospoarie, mai mult timp cu copilul, mai mult timp pentru hobbyuri, ma pot ocupa mai bine de baietii mei, fara stres, toata iarna la caldura, dar cu o gaura in bugetul casei de aproape 300 de lei). Am luat in calcul faptul ca ma apuc de vanzarea a ceea ce fac si deocamdata merge. Am discutat cu sotul si pentru ca anul trecut am fost mai mult bolnava decat sanatoasa mi-a zis ca nu il deranjeaza daca raman acasa,mai ales ca nu castigam nici macar salariul minim pe economie- nu merita sacrificiul. Nu mi-e frica de munca si nici nu sunt o femeie lenesa... doar am pus in balanta avantajele si dezavantajele si cand am tras linie am concluzionat ca statul acasa castiga.

      Multumesc!

      Ștergere
  6. 300 de lei?????? ce fel de plata e asta?????? pai STAI ACASA, draga mea! de banii astia nici mancarea pentru cele 7 ore pe zi nu ti-o cumparai.
    doamne, in ce tara traim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt clase de simultan si daca nu ai catedra intreaga esti platit la ora. Daca esti si necalificat... esti platit si mai putin.Teoetic faceam doar doua ore pe zi, dar de fapt erau 6-7 deoarece am decis sa fac orele separat.
      Traim intr-o tara in care nimeni nu da doi bani pe invatamantul rural.

      Ștergere
  7. intr-adevar, la necalificati plata cu ora nici nu merita sa iesi din casa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru ca iti place sa predai...poate poti sa meditezi 1-2 copii pentru nu te indeparta de meseria care iti place. 300 lei?!? Frig in scoala? Doamne ma gandesc si la tine si la saracii copii-ce diferenta fata de cei care invata la un liceu de pretentii intr-un oras mare, unde au plasme pe peretii claselor si pe holuri, acces la internet in fiecare clasa si dulapioare proprii...Cred ca vei castiga mai bine, vei fi mai sanatoasa si mai linistita vanzand minunatiile pe care le faci. Doamne sunt inca in stare de soc 300 lei lasa o familie la casa intr-o vizita la supermarket- trist pentru noi toti ca ne platim dascalii asa. Spor la lucru si stim ca nu esti lenesa;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scoala este destul de bine dotata, dar nu sunt bani pentru a plati mai multi profesori. Frig este deoarece se face economie la lemne chiar daca este centrala. Sunt clase de simultan si nu se poate face numarul de ore decat daca un profesor preda mai multe materii. Colega mea preda 14 materii anul trecut de exemplu.
      Multumesc!

      Ștergere
    2. 14 materii?
      wow. Cum sa stii 4 materii, bine? sa explici bine la copii?
      Adica de ex. eu sutn buna la partea reala, asta pot sa explic. Dar partea lingvista nimic, ar trebui sa muncesc mult sa recuperez gaurile, d-apoi sa fiu in stare sa predau...
      Pe de alta parte, imi e mila de colega ta. Ca probabil ea nu are alta solutie.

      Ștergere
    3. Da ... preda tot in afara de matematica, romana, franceza si engleza. Mie nu mi-e mila deoarece ea a acceptat aceasta situatie. Mie mi s-a propus sa predau matematica si am refuzat deoarece eu nu ma joc cu viata unor copii "predandu-le" ceva ce nu stapanesc bine si in final s-au gasit solutii pentru aceasta materie. Gandeste-te ca la cei mici "a predat" si engleza in conditiile in care nu stia nici macar cum se spune mama sau Buna ziua! in aceasta limba.

      Ștergere