miercuri, 18 septembrie 2013

Aici sunt :D

       Buna tuturor!
       Inca sunt aici si nu am abandonat blogul. Am avut doar o perioada foarte incarcata cu foarte multe lucruri de facut si cateva surprize mai putin placute. Am fost si la mama la Tulcea ca sa ii cumpar rechizite lui Andrei si nu am ratat ocazia de a mai lua cateva fire sa am ce croseta.
       Printre picaturi am lucrat si pentru un schimb lunar organizat pe forumul Tomnarella. Mie imi plac foarte mult aceste schimburi si particip de cate ori am ocazia si cand pot.
       Tema acestui schimb a fost "Ceva-ceva ... de toamna". Trebuia sa cream ceva care sa reprezinte pentru noi frumusetea toamnei. Eu nu sunt o iubitoare a acestui anotimp, dar ador culorile si miresmele lui. Am ales sa fac o pernuta brodata cu punct cruciulita in care sa folosesc culori de toamna. Un alt lucru care imi place la toamna este ca se coc dovlecii si pot face placinta cu multa scortisoara, asa ca am facut si o felicitare cu un dovleac brodat.
       Sper ca cea care va primi coletelul meu sa nu fie dezamagita si sa ii placa ce am facut special pentru ea.
     
        Pana la urma am gasit un manechin de plastic la un pret rezonabil si l-am luat. I-am convins sa mi-l trimita cu posta asa ca l-am primit si i-am spus adio strambaturii de manechin improvizat. Visez eu la unul de croitorie, dar pana atunci sunt incantata de ce am cumparat. De abia astept sa termin de facut vestuta la care lucrez si sa o fotografiez pe el. Mai trebuie ca sosul  sa gaseasca o solutie pentru a-i monta un suport pe post de picior si ma pot declara 100% multumita.

       Andrei a inceput gradinita... Toata vara s-a plans ca el nu vrea sa mearga, ca nu ii place, ca el nu vrea daca nu sunt eu in scoala... Am ajuns ca inainte de inceperea anului scolar sa am inima cat un purice si sa ma gandesc cu groaza ca imi voi incepe ziua cu el plangand. Surprizaaa! Andrei nu a plans deloc si nici macar botic nu a pus cand am plecat. Ieri mi-a zis ca la gradi a fost grozav si ca mai merge. Astazi s-a intors singurel deoarece asa i-am promis fiindca este baietel mare. Eu din poarta am stat si l-am urmarit pentru ca scoala este aproape si-l pot vedea. Din cauza ca a plouat toata noaptea drumul era plin de balti si i-am pus cizmulite. N-a ratat nici macar un ochisor de apa si a traversat tot la rand cu o rabdare de fier. :D Si-a uitat si sticluta de apa, dar nu-i bai ca o vom gasi maine acolo. Concluzia este ca am baiat mare.

        Va pup pe toti! Va multumesc ca ati avut rabdare si m-ati asteptat, iar acum ma cititi in continuare!

4 comentarii:

  1. e superba pernuta de ace!!! SUNT ABSOLUT INCANTATA de ce ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum comentam si pe facebook , e demential de frumos ce ai lucrat! Imi place culoarea.
    Andruska este baietel mare...esti o mamica mandra! Bravo voua , dragilor!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Creste baietelul mamei si vrea tot mai mult sa fie independent. Acest lucru ma bucura, dar parca trece timpul prea repejor. Si noi te pupam cu drag!

      Ștergere