miercuri, 25 septembrie 2013

Babuta crosetand :D

       De cateva zile lucrez la ea si ma emotionez ca s-ar putea ca destinatara sa nu fie incantata. Astazi am reusit sa o termin.
       Mamica fetitei a vazut-o, dar domnisoara trebuie sa isi dea acordul daca o vrea sau nu. Stiti cum sunt domnitele de sase ani din zilele noastre. Eu sper sa ii placa.
       De cum m-am trezit dimineata am inceput sa lucrez la ea pentru ca voiam sa o termin mai repede sa ma pot apuca de caciulita lui Andrei. Sotul cand m-a vazut chicotea impreuna cu Diiucu si isi spuneau ca arat ca o baba, ca numai balansoarul si motanul din brate imi lipseste... ca acum am nasul mare fiindca am slabit si urechi ca de elefant pentru ca nu imi las parul desfacut sa le acopere. Halal barbati am si eu! :)))
        Ei s-au distrat pe seama mea si eu le-am zis ca daca arat ca o baba celui mare nu ii mai impletesc ciorapi pentru iarna la balta si celui mic nu ii mai fac nici caciulita si nici vestuta. :D S-au potolit imediat si subit m-au transformat in zana. Pai ce?! Asta-i treaba? Asa ajungem la batranete de rasul curcilor! :)))))))))))))
       Va doresc o zi frumoasa! Va pup!

17 comentarii:

  1. babette sunt si eu. dar una draguta si cu suflet tanar ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum, între noi fie vorba, și eu am momente când mă gândesc că îi semăn bunicii când croșetez sau împletesc, dar ... îmi asum asocierea asta! :)) Dacă e o activitate care îmi face plăcere, zău că nu deranjează comparațiile, ba chiar mă amuză! Ce regret eu e că nu am timp suficient să croșetez cât aș vrea... Și asta cred că-i o problemă generală, nu doar a mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochița e tare drăguță și sigur îi va plăcea domnișoarei care o va purta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si pe mine ma amuza. Chiar a fost un turist la noi si mi-a zis ca in afara de bunica lui el n-a mai vazut vreodata pe cineva crosetand. Amuzamentul sotului si comentariile "rautacioase" vin dupa ce eu am facut greseala sa ma amuz putin ca a inceput sa imbatraneasca. Diferenta de varsta e mai marisoara intre noi si pe moment nu am realizat ca a fost cam suparator ce am zis. Acum nu mai scapa nici o ocazie in care sa nu ma taxeze ca si eu imbatranesc. Mi-o merit cu prisosinta.
    Ufff timpul! Cui ii ajunge? Nici mie... ca stau acasa si nu imi mai ajunge toata ziua.
    Multumesc! A vazut poza si mamica ei a zis ca i-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te consoleaza cu ceva, sa stii ca esti cea mai draguta babuta :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Catrinel, sa stii ca multa vreme m-am straduit sa ma impac cu mentalitatea ca numai babele croseteaza. Cam asa gandesc cei mai multi oameni. In facultate imi era si jena sa spun ca pe mine ma pasiona lucrul de mana, eram taxata imediat ca "ciudata" :)))
    Lasa-i pe baietii tai sa spuna asa, ca asta inseamna ca te tachineaza si stii si tu vorba ... nu?
    Rochita e foarte dulcica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adi cand i-am zis de crosetat automat s-a gandit la mileuri, nu neaparat la babe.
      Cine se tachineaza se iubeste :D Slava Domnului! Inca ne iubim. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  7. ma bucur ca am ajuns in tara potrivita mie. Aici hand-made-ul e la mare apreciere; evident ca exista si oameni care nu respecta si nu inteleg pasiunile celorlalti, dar exista un nr mare de oameni care le plac, incearca, vor sa invete, organizeaza cursuri, activitati comune etc.
    O sa public pozele de la un targ de handmade, unde m-a impresionat nr mare de tineri, batrani, batrani cu pasiune tinand activitati( educatie pt ca vorbeau 3-4 limbi la un nivel superior mie!!!!!), oameni in scaun cu rotile. Am inteles ca pt pers. cu dizabilitati, handmade-ul este sustinut in cercuri speciale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In privinta cursurilor parca simt ca se misca un pic lucrurile si pe aici in orasele mari. Materialele pentru handmade (de orice fel) sunt scumpe, cartile sunt si mai si, plus ca sunt foarte rare. Multi nu apreciaza originalitatea, unicitatea, munca si frumusetea lucrului de mana si spun repede ca prefera sa dea 30-40 de lei pe o vesta cumparata din magazin decat 50-60 pe una crosetata de exemplu.
      Pentru mine handmadeul a reprezentat salvarea mea dintr-o stare depresiva,ceva cu care sa omor zilele cu mult prea lungi din iarna, gandurile negative si un mod foarte frumos de a crea ceva...orice. Nu pot trai fara sa fac asa ceva....
      Sotul meu si copilul meu se amuzau si glumeau, dar sunt multi care chiar cred lucrurile acestea. Cel mai des aici mi se intampla ca se mai trezeste cate o doamna "foooarte ocupata" sa spuna pe un ton plangaret "Daca ai tiiimp!", ca si cum ele... gospodinele ar face, dar nu au timp ca lenesa de mine care in conceptia lor altceva nu fac toata ziua. Decat sa stau la barfa in fata portii prefer sa stau sa crosetez si sa ascult ceva... Profesionistii ca tot am descoperit la tine siteul. :D

      Ștergere
    2. hahaha, si eu ascult la ei si crosetez :)
      Sa imi spui si mie cele care ti-au placut f. mult, sunt atat de multe filme acolo, ca eu le iau aleator, pe cei care sunt necunoscute mie, si atat de scurta e ziua ...

      Ștergere
    3. Oana Pellea,Vladimir Gaitan, Sofia Vicoveanca mi-au placut foarte mult, dar sunt atat de muuulti. Am inceput cu artistii... A fost interesant interviul cu Angela Gheorghiu. :) Inca nu divortase si vorbea despre marea ei dragoste cu tenorul, iar acum toti stim cat de urat s-a terminat.
      E o adevarata placere. Cand eram micuta ,acasa la mama, stateam pana tarziu tare ca sa pot vedea emisiunea. Ce ma intristam cand nu mai rezistam si adormeam...

      Ștergere
  8. ce babuta simpatica si draga mie!
    frumoasa rochita....spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguta esti! Multumesc! Te imbratisez cu mult drag!

      Ștergere