luni, 23 septembrie 2013

Cri, cri, cri toamna gri nu credeam c-o sa mai vii :(

       Uffff! Greu mai este cu toamna aceasta. Mai mult de jumatate din zi am senzatia ca este inca dimineata si in partea a doua a zilei cred ca este deja seara chiar daca este abia dupa-amiaza. Mi-e somn non stop si simt o stare permanenta de foame. :D Daca v-ati gandit la ce banuiesc eu ca va ganditi raspunsul este nu... :D Asa simt eu in fiecare toamna. Functionez pe baterii solare si pana imi upgradez sistemul mai dureaza.
       Cu toate acestea nu stau deloc degeaba. Am terminat in sfarsit vestuta pentru amica mea si in curand i-o voi trimite.
       Bineinteles ca am fotografiat-o pe noul manechin de care sunt fooooarte incantata. Chiar in aceasta dimineata sotul i-a pus piciorul- o coada de mop si folosesc suportul de la brad deocamdata, pana va veni Craciunl si vom impodobi bradul. Poate intre timp imi vor veni si alte idei.
        Acum lucrez la o rochita roz pentru fiica colegei mamei de munca. Sper din toata inima sa iasa la final asa cum si-a dorit-o si sa ii placa. Dupa ce termin as vrea sa ii fac o caciulita minion lui Andrei. Sper sa nu intervina ceva intre timp pentru ca imi doresc sa ii fac si un ilicel pentru la gradinita. Nu stiti ce-i minionul? Uitati-va la Despicable me- un film animat super, care merita vizionat in familie. Iata aici poze cu minioni.
Va pup cu drag!

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa este vesta de pe manechin,pe care iti doresc sa il folosesti cu mult spor. :D
    Abia astept sa va dcaciulita minion... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      De abia astept sa termin ce mai am de facut ca sa ma apuc de ea. Saracutul Andrei el ramane mereu la urma cand trebuie sa fac cate ceva.

      Ștergere
  2. f. frumoasa vesta! Abia astept sa vad poze cu rochita si caciulita.
    P.S. iti dau un email.

    RăspundețiȘtergere