vineri, 6 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Este vineri... Iar?!!! Daca este vineri atunci jurnal sa fie...

Pentru astazi (data/ora)...6septembrie2013, 8:51
Afara ... a venit toamna. Straluceste soarele, dar ce folos? E un friiig. Noul catel fura papucii de la usa, iar Andrei il cearta.
Mă gândesc ...ca am o stare cam proasta si trebuie sa fac ceva sa o inlatur. Am luat antibiotice... Oare de ce nu imi trece?
Din locurile de unde invatam ... e prea profund pentru mine in aceasta dimineata...
Sunt recunoscător pentru ... ce sunt recunoscatoare intotdeauna... tot ce am.
Din bucătărie ... a mai ramas de ieri doar o placinta cu branza si dupa ce termin cafeaua ma uit prin congelator ca sa imi vina vreo idee de facut mancare.
Cu ce sunt imbracata ... oare? Cu trening gros caci stau in bucataria de vara si e racoare.
Citesc ... ce scriu :D
Ceea ce astept (sper) ... Nu mai astept nimic si nu mai sper... le iau pe toate asa cum vin, daca vin.
Ce mai mesteresc ... deocamdata fac ceva pentru un schimb de pe forumul pe care intru. Brodez cu punct cruciulita. Cand termin va arat.
Ascult ...bazaitul calculatorului. Pasarelele nu mai ciripesc asa de frumos afara...
În casa ... e ordine, e liniste si pe masuta ma asteapta lucrul.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... placinta cu dovleac.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... a venit frigul asa ca intram in rutina, deci fara planuri.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
.......................................................................................................................................................

6 comentarii:

  1. M-am dus repede sa-l vad pe noul prieten al lui Andrei, catelul cel nou. E tare dragalas, sa fie sanatos si sa fiti si voi sanatosi, oameni cu suflet bun !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Chiar e dragalas... Norocul lui ca este asa simpatic deoarece face cam multe traznai. :) Suntem foarte incantati de el.

      Ștergere
  2. De ce ai luat antibiotic? Cum te mai simiti? Sper ca sunteti bine toti acum.
    Sanatate
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru o masea mai naravasa... Suntem bine...
      Multumim!

      Ștergere