vineri, 20 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Vinerea trecuta am ratat pagina de jurnal deoarece am fost plecata la Tulcea. De abia am asteptat sa mai scriu una astazi. Detaliile ,stiti deja,  le gasiti pe blogul Corcodusei si daca vreti sa participati va invit cu mare drag.

Pentru astazi (data/ora)... 20 septembrie 2013, 9:15
Afara ...e soare, dar frigul te strange un pic de spate. Este o zi clasica de inceput de toamna. E destul de placut.
Mă gândesc ...la ce mai am de facut astazi si cum sa imi impart cat mai bine timpul.
Din locurile de unde invatam ... de la copiii nostri invatam oricat de mici ar fi. Daca suntem deschisi de multe ori putem lua lectii de viata de la ei si este socant cat de simple sunt unele solutii la probleme mari. Ei nu se complica, nu simt nevoia sa fie "diplomati" si nici sa imparta rautati gratuite.
Sunt recunoscător pentru ...ceea ce am si posibilitatea de a visa la mai mult. Sunt recunoscatoare pentru baietii mei dragi si pentru siguranta ce mi-o ofera sotul meu.
Din bucătărie ... ma asteapta niste farfurii de spalat, pulpele de gaina sa le fac tocana si cred ca astazi voi face curatenie in dulapuri.
Cu ce sunt imbracata ... trening verde.
Citesc .............................
Ceea ce astept (sper) ...am o singura speranta... sa ne fie un picut mai bine si sa reusim sa nu ne mai stresam atat de tare pe plan financiar.
Ce mai mesteresc ... o rochita roz pentru fiica colegei mamei mele.
Ascult ...Adi a dat drumul la un radio online... Kiss FM cred.
În casa ...e bine :D
Unul dintre lucrurile mele preferate ... unghiile lungi.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...neeee! gata cu planurile de sfarsit de saptamana. A venit frigul asa ca stam mult pe langa casa... in casa mai bine zis.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: un caras mititel de un kilogram si...
      Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Va pup!

11 comentarii:

  1. Sa aveti weekend frumos,dragilor! Va pupicesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoooleeeu! De vreo lună tot zic să cumpăr un pește să-l fac la cuptor, cu un sos roșu și cu legume... Sper să mă și învrednicesc s-ajung în piață, că pescar n-am! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la cumparat, gatit si pofta mare atunci! :D

      Ștergere
    2. Mulțam, ești drăguță, dar... în piață tot n-am ajuns! :))

      Ștergere
  3. Catrinel, draga mea, aici sunt de acord cu tine. Copiii sunt o inepuizabilă lecţie de conduită, valori şi sănătate sufletească!
    Frumoase gânduri! Domnul să vă ajute!

    :) frumooosss! Cum îl găteşti? Sau e doar glumă pescărească? :)
    Weekend minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori sunt atat de intelepti, chiar daca sunt foarte mici. Noi maturii ne cam complicam.

      Nu, nu este o gluma pescareasca. A fost cel mai mare caras prins si de aceea l-am cantarit si fotografiat. Reteta pe care am folosit-o e cea pentru crap la cuptor. O gasesti pe www.la-partizani.blogspot.com -blogul meu despre delta.
      Multumesc! Si tu sa ai un week-end cat mai frumos!

      Ștergere
  4. Nu am stiut ca un caras poate fi asa de mare - la supermarket sunt cat palma...ma intreb unul de Dunare ce gust are... Un week-end cu caldura si bucurie in familie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate fi si asa de mare. :D Vino la vara sa vezi ce gust are :) Majoritatea pe care ii prinde sotul meu au cam un kilogram. Acesta a batut recordul. Multumesc! La fel iti doresc si tie!

      Ștergere
  5. ce imi place ideea asta cu jurnalul!
    Iar concluzia ta, legata de copil, e emotionanta.
    (p.s. peste la cuptor, cu legume....yamy :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place ideea. De aceea scriu cu placere in fiecare saptamana.
      Gustos si sanatos :D

      Ștergere