sâmbătă, 28 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Vaaaai! Ieri nici nu mi-am dat seama ca a fost vineri. Andrei a fost racit si nu a mers la gradi toata saptamana asa ca nu am mai tinut sirul zilelor. Dimineata ma gandeam ca nu am mai scris pe blog de cateva zile si ca e bine ca astazi am jurnal...Mi-am facut cafeaua si abia dupa aceea am realizat ca-i sambata. Asadar... cu o zi intarziere... pagina de jurnal:

Pentru astazi (data/ora)...28septembrie 2013, 7:17
Afara ... dupa cateva zile cu vant si temperaturi joase este chiar placut. Miroase a toamna si e tare fain sa respiri.
Mă gândesc ... ca azi am multa treaba si ma bucur ca am gasit o solutie pentru jucariile lui Andrei care stau intr-un colt al sufrageriei.
Din locurile de unde invatam ...cunoscand oameni noi realizam cat de diferite pot fi caracterele umane si ca exista extrem de multe feluri de personalitati.
Sunt recunoscător pentru ... ca Dumnezeu nu ne uita si din cand in cand ne ofera motive sa ne linistim putin si sa nu disperam.
Din bucătărie ... nu stiu... azi chiar nu stiu ce sa mai fac de mancare, dar sigur imi vine vreo idee.
Cu ce sunt imbracata ... :D evident in trening si cu o vesta groasa, caci este cam frigut in bucataria de vara, unde imi beau cafeaua.
Citesc ... bloguri.
Ceea ce astept (sper) ...acelasi lucru pe care il astept si sper de multa veme incoace.
Ce mai mesteresc ... o vestuta pentru Andrei si niste semne de carte crosetate. Am renuntat sa ii fac caciulita minion lui Diiucu, caci mi-a zis ca nu o va purta pe strada deoarece va rade lumea de el. Ar fi fost o caciulita tare haioasa, dar nu ii place ideea sa il vada cineva purtand-o.
Ascult ...clantanitul tastelor si incetisor se mai aude cate o vrabiuta ciripind anemic.
În casa ...liniste. Pst! Baietii inca dorm. Dupa ce se trezesc trebuie sa fac curatenie.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...parul cret.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa fac curat, sa crosetez si sa comand niste fire de crosetat caci am primit o comnada de bascuta si bolerou.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Draga vara un' te-ai dus???
        Mai multe detalii despre jurnal gasiti la Corcodusa.
         Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Va pup!

12 comentarii:

  1. Și tu să ai un sfârșit de săptămână fain!
    Unde dai comandă de fire? Am tot văzut variante pe net, dar încă nu sunt hotărâtă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    De aici comand firele: http://www.genmiree.ro/ Sunt multumita de ei deoarece se ocupa repede de colete si imi vin firele in timp destul de scurt(depinde de posta). Am observat ca preturile sunt putin mai mari decat la merceria din Tulcea, dar este ok si au o varietate destul de marisoara de culori si tipuri de fir.
    Tu stii vreun alt magazin dintr-acesta online?

    RăspundețiȘtergere
  3. Știu pagina aceasta. Mi se par ok prețurile. Până de curând, cumpăram de la un magazinaș de cartier din Constanța, dar, nu mai aduc fire, iar acum pe stoc mai au doar câteva culori care nu mă încântă. Eu trebuie să cumpăr acril vernil pentru a-i face surorii un cardigan, iar pentru mine aș vrea ceva grena. Mă încântau firele de pe yarn-paradise, dar acolo trebuie dată o comandă colectivă, că altfel... nu merită plata transportului... În oraș am câteva mercerii ok, dar sunt departe și de mine și de locul de muncă și chiar nu am cum să ajung (lucrez de dimineața până seara și nu prind deschis...) Am mai comandat câteva bobine de la o doamnă de pe FB, dar are puține culori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai comandat o data si din alta parte doar o singura data si de atunci numai de aici comand. Cand ajung prin Tulcea mai cumpar de la mercerie. Imi pare rau ca nu gasesc culori diverse, mai vesele, mai puternice, ci doar pastelate si destul de putine.

      Ștergere
  4. Multa sanatate lui Andruska! :((
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! A inceput acum sa il doara si urechiusa. Acesta este inca un motiv pentru care nu imi place toamna.
      Te pup!

      Ștergere
  5. Da, toamna s-a instalat serois peste tot. E chiar frumos :)
    Spor şi duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu imi place. Sunt friguroasa si toamna chiar nu este anotimpul care sa imi placa.
      Multumesc! Duminica frumoasa!

      Ștergere
  6. Ai încredere, Catrinel ! Unul dintre gândurile mele preferate este că Dumnezeu le așează pe toate. Chiar dacă încercăm să dirijăm mersul lucrurilor într-un sens sau altul, după ce se încheie o etapă ne dăm seama că El a aranjat lucrurile mai bine decât ne-am gândit noi.
    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Sper sa reusim sa iesim din stresul acesta si sa avem liniste.
      Multumesc! Duminica frumoasa!

      Ștergere
  7. Multa sanatate lui Andreiut. Si Stef a fost racit si nu a mers la gradinita toata saptamana.. Din aceste motive nici mie nu imi mai place toamna, pe care o adoram. Astazi l-am dus si parca nu am auzit nici un copil tusind, Sper sa fie bine
    Cat priveste firele de tricotat/crosetat, caut si eu ceva bunut si fara prea multe paralute. Eu as vrea si cu ceva lana in compozitie.
    Iti doresc spor la lucru, sanatate si incredere. Copilul creste si va avea sist. imunitar puternic. Primii ani in colectivitate sunt anii "de foc". Hai, capul sus tauroaico si sa auzim numai de bine. Sper deja ca puiul tau e mult mai bine acum. Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Andrei mai este doar un pic mucos si ragusit. La noi ploua asa ca l-am mai tinut acasa inca un pic.
      Multa sanatate si voua! Va pup!

      Ștergere