vineri, 6 septembrie 2013

Vesta noua

        O amica de a mea inca din vara m-a rugat sa ii fac doua veste contra cost, evident. Desi mie nu imi prea surade ideea de a face lucruri pe comanda se pare ca numai de asta am parte. Una am terminat-o deja, iar pe cealalta am inceput-o si mai am putin. Termenul este pana pe 15 si cred ca voi reusi.
       Am constat pentru a nu stiu cata oara ca manechinul ,pe care mi l-am facut impreuna cu sotul, este stramb. Trebuie sa vad cum fac sa achizitionez unul. E cam greu pentru mine deoarece am gasit online asa ceva si la preturi ... bunicele, dar transportul nu se face cu Posta Romana. In Tulcea nu cred ca gasesc asa ceva si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba vreun magazin de haine.
       Deci... stramb este doar manechinul, nu vesta. Sper ca amica mea sa fie incantata de ce ii fac si sa le poarte cu multa placere.

6 comentarii:

  1. Arata grozav vesta asta, imi place mult. Ai si pus-o frumos peste bluza aceea rosie. Si sa stii ca nici nu se vede ca manechinul e stramb, iti faci griji degeaba.
    Spor la lucru !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Stiu eu ca este stramb. :D
      Sper sa am spor caci am multe de facut...

      Ștergere
  2. eu am vazut un manechin de vanzare, din ala vechi, antic, la o vanzare de vechituri. Nu aveam nici banii, nu aveam nici cum sa il transport prin cu tranvai,metrou, bus, dar mi-a ramas gandul la el.
    Oare din Dragonul Rosu/Europa il gasesti? Oare cat costa sa ti-l livreze posta romana? greu nu e, dar e mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Manechinele acelea sunt superbe si inteleg de ce ai ramas cu gandul la el.
      Am comandat unul de plastic de pe net pana la urma si dupa ce am discutat cu ei sa mi-l trimita prin posta au zis ca o vor face, desi e cam greu de impachetat. Zilele acestea teoretic ar trebui sa vina. De abia astept! Costurile nu sunt mari deoarece manechinele de plastic sunt usoare, desi voluminoase.

      Ștergere
  3. cat despre vesta, si mie imi place!
    Chiar daca e doar o comanda, priveste partea buna: e vanzare sigura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am lucrat-o cu drag si imi place ca este comnada caci pot sa mai iau alte fire sa pot lucra si altceva.

      Ștergere