vineri, 4 octombrie 2013

Ce-am facut eu azi :)

       De cam doi ani ma tot framant cum sa fac sa vand lucrurile pe care le... mesteresc. Lipsa de incredere in mine ma impiedica de fiecare data sa fac pasul. Imi era rusine sa cer bani pentru ce faceam, ma indoiam ca ce fac eu este special si imi spuneam ca sunt muuulte alte fete, femei care fac chestii mult mai frumoase. Voi ati fost alaturi de mine si m-ati incurajat, dar mereu era teama ca sunteti doar politicosi... poate. Nu va suparati pe mine. :D Prietenele mele ma incurajau, dar tot cu scepticism le priveam. Mama nu mai spun cat de mult ma lauda, dar... este mama. Tot asa cautam tot felul de motive stupide care sa mai ciobeasca cate putin din increderea in propria persoana.
       Va aduceti aminte ca am facut rochita Minnie la rugamintea unei prietene deoarece o voia pentru finuta ei. Rochita a fost cu cantec deoarece prima data nu a mai vrut-o ca apoi sa se razgandeasca si sa o vrea pentru o alta prietena de a ei. Mi-a promis poze cu fetita imbracata in rochita. Momentul in care am vazut ca mamica ei a imbracat-o in prima zi de gradinita cu ea a fost cel in care am capatat cea mai multa incredere. A fost un moment atat de fain si am simtit o bucurie imensa. Mamica fetitei, o nescunoscuta pentru mine ( deci nu o mai puteam banui de politete, de subiectivitate sau mai stiu eu ce) fara sa isi dea seama mi-a facut un compliment minunat. De atunci imi este mai usor sa accept sa fac cate ceva contra cost si sa zic fara rusine cand ceva este de vanzare. Am emotii si acum... mari. Daca ii place, daca nu ii place? Dar oare ii place cu adevarat? Nu cumva ar fi trebuit sa mai imbunatatesc ceva? Sunt intrebari ce imi trec prin minte mereu, dar eu zic ca acestea ma determina sa fac lucrurile din ce in ce mai bune, mai frumoase, mai muncite si mai de calitate.
       Sa revin la ce am facut astazi...
       Este o fata aici in sat care are o fetita de trei ani superba. Este un copil frumos, frumos, frumos. O imbraca ca pe adevarate domnisoare si este dulcica foc. A vrut pentru ea o rochita (tot ca cea Minnie), dar intre timp a luat rochita mov( din dreapta). Daca tot i-a luat micii printese rochita a mai comandat si niste botosei caci e frigut pentru picioruse prin casa.
       Am incercat mai demult sa fac botosei, dar atunci m-am impotmolit si nu am mai continuat. Pe acestia mi-a fost atat de drag sa ii lucrez! Ador sa fac lucrusoare pentru fetite... ador! Mi-a placut foarte mult ca sotul meu cand i-a vazut asa de mititei a zis ca parca sunt bomboniere.
       I-am terminat, am pus pozele pe Facebook si mamica deja a venit sa ii ia. Sunt asa de bucuroasa. :D
       Va pupacesc! Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos!

Cu aceasta postare particip la Sambata Roz de pe blogul lui Beverly.


28 de comentarii:

  1. Vaaaai...Catrinel , cum sa spui ca lucrurile facute de tine sunt urate!? :((((
    Esti prea....speriata de bombe...iarta-ma ca sunt asa directa! Sincer,sincer , eu una nu te-am laudat gratuit si politicos niciodata si eu chiar iti admir si pretuiesc indemanarea , mai ales ca sunt mandra posesoare a unor lucrusoare frumoase si utile facute de tine,draga mea! Niciodata nu imi lipseste din geanta portfardul de la tine...il scot de acolo numai cand imi schimb poseta....nici nu imi imaginez ca as putea sa nu il am in geanta .
    Nu mai fi asa modesta....pe bune! Uite ce frumos poti castiga niste banuti si cu ei sa poti realiza lucruri pe care ti le doreai de mult. Imi doresc din tot sufletul sa pot sa am si eu rabdarea si indemanarea ta,crede-ma!
    Tot ce am vazut eu pana acum a fost frumos si util....Uite,daca te ajuta cu ceva , cand nu o sa consider ca ceva e fain lucrat,iti comunic aici,direct! :)
    Intr-adevar , botoseii aia arata ca niste bibelouri....iar sotul tau are dreptate! Eu i-as pune in vitrina.
    Te imbratisez Catrinel si ve doresc weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Nu le vedeam urate, dar nu mi se pareau atat de speciale. Ma bucura enorm ce imi spui si chiar astept in cazul in care nu fac ceva fain parerea ta sincera, mai ales ca stiu ca tu esti o femeie foate directa.
    Botoseii astia si mie mi-au placut foarte tare. Cred ca imi voi face si eu o pereche. :D
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haaaaa.....abia astept sa vad botoseii tai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și pe mine mă încearcă gândurile astea când lucrez ceva, dar îmi trece atunci când termin câte un lucrușor. Atunci crește sufletul și ești motivată să lucrezi în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine sa stiu ca nu sunt singura care se streseaza din cauza aceasta. :D

      Ștergere
    2. si eu am indoieli mereu.
      Poate suntem prea perfectioniste?

      Ștergere
    3. Probabil ca suntem, dar eu zic ca nu e rau deoarece ne face sa vrem mai mult si sa vrem sa facem mai bine.

      Ștergere
  5. Eu sincer intru pe site-ul tau sa vad ce minunatii faci in primul rand. Toate sunt absolut superbe:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Te astept cu drag sa citesti si sa comentezi.

      Ștergere
  6. These little red shoes are so adorable. Thanks for sharing such a sweet work of art for some small child.
    xo, Jeanne

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbi! Felicitari Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scumpici foc, Catrinel! Pune-le si o margica la fundita.

    Mult succes si incredere sa ai in tine pentru ca lucrezi foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pe acestia i-am dat deja. Poate pun la urmatorii. Multumesc pentru incurajari!

      Ștergere
  9. Catrinel, daca n-ar fi indoiala, n-ar fi pasiune! Se vede ca lucrezi cu drag totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar pun multa dragoste in tot ce lucrez oricat de mic ar fi acel lucru. E linistitor sa stiu ca nu numai eu am indoieli si temeri. Cand vad ce lucruri frumoase fac altii este greu sa nu imi pun intrebari.

      Ștergere
  10. Simplul fapt ca este ceva lucrat de mana, face acel lucru special. In lumea aceasta nebuna in care traim, in care facem totul cu o viteza ametitoare, sa faci ceva cu manutele tale (si sa te mai si pricepi ) este fantastic. Felicitari! Eu sincer cred ca faci niste lucruri foarte frumoase (si crede-ma ca nu "umblu cu periuta", ca nu-mi place si nu am nici un interes) , si nu vad nici o problema in a cere bani pe munca ta. Caci este munca acolo. Si ea trebuie rasplatita. Mai cochetez si eu cu tricotatul si stiu cat imi ia sa fac una alta. (bine eu sunt mai inceata la lucru, pentru ca sunt incepatoare). Si eu as avea retineri in a cere plata, si te inteleg, dar trebuie sa ne schimbam modul de a gandi. Tu cand mergi la magazin sa cumperi paine, de ex. platesti nu? Cineva a facut painea aia, a adus-o la magazin, bla-bla-bla... No, apoi tu nu muncesti toate lucrusoarele alea superbe? Le gasesti dimineata sub perna?
    Mult success in continuare, spor la treaba si sanatate multa . Pupici
    Consuela
    Da' botoseii aia ma omoara cu zile. Of! Ti-e mila sa-i porti, si tu te mai gandesti inca (oare or fi lucruri speciale?). Fii convinsa ca sunt.
    Nu te mai gandi, da-i inainte cu incredere si fa cat mai multe lucruri, sa ai un magazin cat mai plin si care sa se goleasca repede, pentru ca apoi sa-l umpli din nou.
    Iar am scris mult.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot pentru incurajari! Nu-i bai ca scrii mult. Mie imi place sa citesc comentarii de la tine. Cand nu scrii o perioada mai lunguta imi fac griji ca nu cumva sa fi patit ceva. Te imbratisez!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru grija. Ma simt bine sa stiu ca cineva imi simte un picut lipsa.
      Sa stii ca te vizitez aproape zilnic, dar uneori doar in fuga sa vad ce mai faceti si apoi ma duc la treburi. Uneori am o stare proasta si decat sa-ti scriu tampenii si sa te intristez, ma abtin si scriu cand am o stare sufleteasca roz. In tot ceea ce fac se regaseste starea de spirit pe care o am si atunci cand cunvintele de baza sunt: tristete, negru, mutra acra, ma retrag in hruba, rumeg bine toate relele, ma iau la tranta cu gandurile negre si iapoi ies in lumina purificata, senina, curata, optimista. De asta nu-ti scriu. Nu-ti face griji. Suntem bine. Totul mi se trage de la dorul de parintii mei, plecati prea devreme. In rest totul este in regula ( in afara de faptul ca nu reusesc sa dau jos nici macar un gram, sunt la fel de rotunda).Dar asta este alta poveste, chestie de vointa, de "mai lasa naibii ciocolata aia", etc.
      Cat priveste restul familiei, cel mic e racit iarasi, ca si tatal lui de altfel, dar azi l-am dus la gradi. Niste muci, niste mofturi, un pic de tuse fara febra, asa ca .... l-am dus. O fetita de la Stef din grupa tusea atat de urat, incat nu m-am mai simtit vinovata ca-l duc cu niscaiva mucisori.
      Imbratisari calde si de la mine si multa sanatate.

      Ștergere
    3. Oooo! dar nu e obligatoriu ca de fiecare data sa scrii. Eu doar spuneam ca sesizez cand lipsesti. :D
      Imi pare tare rau pentru tine. Nu imi pot imagina cat este de greu sa nu fie langa tine si sa iti fie dor.
      In legatura cu slabitul nu as sti ce sfat sa iti dau caci eu sunt cam delasatoare la acest capitol si sunt norocoasa ca m-a ajutat natura sa nu am griji dintr-acestea prea mari.
      Multa sanatate baietelului tau! Tare este greu cu ei bolnaviori si anotimpul asta ii urat rau. La gradinita toti sunt mucosi, stranuta si tusesc.... comunitate.
      Te pup!

      Ștergere
  11. Foarte frumos lucrezi! Ma bucur ca mi-a iesit in cale blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Bine ai venit si te astept pe aici cat mai des. Foarte interesant este blogul tau. Sper sa reusesc sa imi fac timp sa il frunzaresc cat mai mult caci am vazut cateva idei foarte faine.

      Ștergere
  12. botoseii sunt nemaipomeniti!! nu am reusit sa fac niciodata... sunt adorabili!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte usor si ar trebui sa incerci. Si eu m-am ferit pana acum sa fac caci mi se parea complicat. Multumesc!

      Ștergere
  13. ...minunate lucruri faci draga Catrinel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Bine ai venit! Te mai aştept cu drag!

      Ștergere