duminică, 27 octombrie 2013

Hello!... Kitty

       Bună dragilor! Zi de duminică... zi în care relaxarea şi lucrurile făcute în graba în alte zile iau locul treburilor gospodăreşti. De când am vorbit cu un preot şi mi-a zis că nu consideră că este păcat ca în aceste zile să mă relaxez chiar şi croşetând am început să iubesc acestă zi, care înainte trecea precum merge melcul.
       Ultima vreme se pare că a fost dedicată botoşeilor... mai mari... mai mici, dar toţi roz :D Deşi înainte mi-era aproape teamă să fac aşa ceva căci părea că acest lucru nu-i de mine, acum fac cu plăcere.
       Piesa de rezistenţă însă nu e aceasta, ci nişte botoşei făcuţi la dorinţa unei fete de aici din sat după o poză găsită de ea pe internet. De când i-am văzut am ştiut că îmi vor da puţin de furcă deoarece nu am chiar atâta experienţă pe cât se crede. :D După o zi întreagă de făcut, desfăcut, ameţeli, apropieri periculoase de abandon iată ce a ieşit...
       Ştiţi la ce m-am chinuit cel mai mult? Nu am crezut acest lucru, dar cel mai greu a fost să cos detaliile de pe mutriţa simpaticei pisicuţe. După ce am calculat, am încercat zeci de ori să găsesc o formă a capului care să îmi placă a venit momentul să cos detaliile. Prima părea rea... I-am arătat-o lui Andrei pe a doua şi mi-a zis că e tristă... a treia furioasă, a patra... nici nu mai ştiu. La un moment dat Andrei a exclamat: Asta-i mama! Acum nu ştiu dacă se plictisise să tot îşi dea cu părerea sau chiar arăta bine. Oricum ar fi şi eu am fost cât decât mulţumită şi le-am cusut pe botoşei.
       I-am cerut părerea lui Diiuţu deoarece citeşte foarte bine sentimentele pe feţele personajelor din desene, emoticoanelor, şi uneori la filme ne zice care sunt chiar şi gradele de rudenie între personaje deşi el nu înţelege ce spun şi de cele mai multe ori le nimereşte foarte bine.
       Cam cu asta mi-am petrecut ziua de ieri....
        Duminică frumoasă să aveţi!

Cu această postare particip la Sâmbăta roz de pe blogul lui Beverly.

8 comentarii:

  1. foarte frumoase, foarte!
    cu lucratul duminica te inteleg foarte bine. din pacate, preotul meu nu a fost atat de indulgent ca al tau si eu am ales sa nu lucrez, totusi. e o optiune personala pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Cred că este o opţiune personală deoarece contează foarte mut din ce perspectivă priveşti lucrurile. I-am povestit preotului cum decurgeau la mine duminicile, trândăvind şi mai mult de jumătate din zi plângându-mă că nu mai trece o dată că sunt plictisită. Nu mergeam la biserică sau nu făceam nimic special în această zi. De când lucrez şi în zilele de sărbătoare timpul trece mai uşor şi trebuie să recunosc că uneori în timp ce mâinile îmi merg "vorbesc" cu Dumnezeu şi mă rog, îi mulţumesc pentru ce am şi cât am.... Nu sunt eu o persoană foarte credincioasă sau nu neapărat asta... ci nu sunt o credincioasă tradiţională ca să zic aşa deci eu consider că fac mai puţine păcate acum decât atunci când în loc să fac ceva plăcut şi util boscorodeam toată ziua despre cât de nasoală este ziua de duminică.

      Ștergere
  2. These are so cute....I use to make little booties..no one lets their babies wear them anymore
    Have a happy and blessed week...
    Kandy

    RăspundețiȘtergere
  3. ceea ce faci sunt niste minunatii delicate!!

    si eu stiu ca munca din zilele de sarbatoare nu e pacat, daca e pt placerea sufletului. Un preot mi-a atras atentia ca daca fac pt profit, sa nu uit sa donez ceva celor cu adevarat nevoiasi.
    Cum eu sunt plecata peste 10 ore pe zi, imi raman multe treburi casnice de facut in weekend, citit, gatit, pregatit pt munca, pt noua sapt, asa ca nu lucrez duminicile, ci serile cand vin obosita de la munca, si ma relaxez asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Îmi place ce ţi-a spus preotul şi este bine de reţinut. :)

      Ștergere
    2. am gasit ceva asemanator si la musulmani: pt cine nu poate tine postul/regulile, sa dea de mancare la nu stiu cate pers. care sunt cu adevarat sarace.

      Ștergere
    3. Ce fain! Au unele tradiţii foarte interesante.

      Ștergere