vineri, 4 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/ora)... 4 octombrie 2013, 7:44
Afara ...este urat. Pasarelele nu mai canta, e frig, bate vantul si este o lumina urata.
Mă gândesc ... la ce am de facut astazi. Oare mama Stefaniei e multumita de rochita?
Din locurile de unde invatam ...ne tragem seva.
Sunt recunoscător pentru ... ca suntem sanatosi, ne iubim, respiram, traim, visam, speram, gandim, muncim, visam...
Din bucătărie ... in frigider mai este putina varza de ieri, va trebui sa fac ciorba pentru Andrei.
Cu ce sunt imbracata ... Ha! Ha! Ha! Sunt imbracata in trening si pe deasupra mi-am pus ca o fusta o paturica verde si usoara. Imi beau cafeaua in bucataria de vara, unde caldura de la calorifer nu tine prea mult... doar e de vara. :D
Citesc ...reviste de lucru manual, scheme de bascute, botosei, bolerouri si rochite.
Ceea ce astept (sper) ... lucruri mici, care conteaza.
Ce mai mesteresc ... ma muncesc cu o pereche de botosei crosetati. Am mai incercat sa fac, dar pentru ca nu era obligatoriu i-am abandonat. Acum mi i-a cerut cineva si nu mai este cazul de abandon.
Ascult ... vantul
În casa ... liniste. Andrei inca doarme. Ne-am furisat incetisor la cafea si pentru ca nu ne-a auzit nu s-a trezit inca.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... cerceii candelabru.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... curatenie, mancare, crosetat.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:....................

2 comentarii:

  1. Am remarcat in poza de jurnalul trecut ca semanam oleaca atit la chip cit si la descrierea baietilor tai :D In ce privesti rochita eu cred-ca ia placut caci a iesit foarte frumosi iar de botosei ce sa mai zic sunt super frumosi O seara frumoasa cu bucurii si pace va doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Taniusa... ce interesant nume. Tare imi place! Baietii mei sunt o forta cand se unesc :D
      Am aflat ca i-a placut foarte, foarte mult si acum de abia asteapta sa ii termin noua comanda. Multumesc! O seara buna iti doresc!

      Ștergere