vineri, 11 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/ora)...11 octombrie 2013, sapte si un pic
Afara ... ceata, este placut.
Mă gândesc ... la ce am de facut si cum sa imi impart mai bine timpul sa le pot face pe toate.
Din locurile de unde invatam ... daca deschidem ochii invatam la fiecare pas cate ceva.
Sunt recunoscător pentru ... dragostea pe care o simt din partea celor dragi.
Din bucătărie ... pui cu smantana si ciuperci am facut ieri.
Cu ce sunt imbracata ... in pijamale si o vesta groasa.
Citesc ... nu am de multa vreme starea sa citesc, dar nu ma supar pe mine caci stiu ca cititul este in valuri si cand imi vine cheful devorez carti.
Ceea ce astept (sper) ... sa ne fie bine. M-am obisnuit sa ma multumesc cu cate putin si sa cred ca lucrurile bune vin la timpul lor.
Ce mai mesteresc ... am terminat un bolerou si acum m-am apucat de o bascuta. Mai am de facut doua rochite, niste sortulete si o pereche de botosei. Nu duc lipsa de activitate.
Ascult ... in fiecare zi in timp ce crosetez emisiunea Profesionistii. Este foarte faina si imi deschide noi orizonturi. Ce oameni sunt in tara aceasta! Minunat!
În casa ... Andrei se uita la desene in timp ce picteaza.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa primesc daruri fara sa fie vreo ocazie speciala. Le-am spus daruri pentru ca imi place cuvantul acesta mai mult decat "cadouri"... parca este mai cald, parca este mai plin de sentiment. Un dar pare sa fie mai important si mai de pret chiar daca nu este scump.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... duminica este ziua mamei si vom merge la ea.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
De ce aceasta imagine? Pentru ca o prietena... virtuala foarte draga mie care trece pragul blogului foarte des si cu care fac mereu schimburi de idei, pareri foarte interesante mi-a facut o surpriza minunata. Pe langa revista mi-a trimis niste materiale textile foarte simpatice si un pachet de servetele. Imi place mult ce am primit, dar mai presus de tot m-a impresionat mult de tot gestul ei de a se gandi la mine. Iti multumesc foarte mult draga mea! As spune mai multe, dar desi scriu mult, vorbesc mult intotdeauna am senzatia ca nu ma pricep la cuvinte indeajuns de bine.
       Desi cei mai multi spun ca internetul iti ofera relatii interumane false si ca de fapt e o amagire sa crezi ca socializezi pentru ca nu o faci cu adevarat eu prin blogul acesta simt ca am fost mai aproape de oameni decat am fost vreodata. Am "cunoscut" o multime de oameni frumosi, interesanti si faptul ca poti selecta foarte usor pe cine vrei "in preajma ta" este super. Fiecare comentariu , fiecare incurajare primita ma face sa ma bucur, imi face unele zile mai frumoase si ma motiveaza uneori sa fac mai mult, mai bine, mai frumos.
O zi frumoasa sa aveti! Va pup!

14 comentarii:

  1. Si eu cred ca daca esti om de omenie nu ai cum sa nu intalnesti oameni frumosi sau sa nu iei de la fiecare om intalnit cate ceva bun si folositor.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câteodată se întâmplă chiar dacă eşti om de omenie să mai ai parte şi de altfel de oameni.
      Mulţumesc!

      Ștergere
    2. sa ne punem ochelarii roz, si sa vedem oamenii cu miini intinse.
      Eu nu cred ca oamenii sunt buni si rai, ci doar ocazii in care pot ajuta/ sau face rau. Unele premeditate, unele nu. Haideti sa premeditam, sa 'gandim' idei ce pot ajuta.

      Ștergere
    3. Eu tratez in cele mai multe cazuri oamenii in functie de cum se poarta cu mine personal si nu dupa parerea altora. Desi uneori am avut si dezamagiri continui sa cred si sa vad ce este mai bun in omul pe care abia il cunosc.

      Ștergere
  2. Important este ca omul sa fie sincer si sa ti se infatiseze asa cum este de fapt. Socializarea virtuala are un mare neajuns: trebuie sa crezi ceea ce ti se spune, pana cand ai fericita ocazie de a sta fata in fata cu cel cu care conversezi, sa-i privesti ochii. Poate zambi fals, dar ochii tradeaza intotdeauna. Asa ca, increderea este foarte importanta. Din fericire mai sunt si oameni frumosi sufleteste, dar mi se par atat de putini pentru lumea asta mare. Parca din ce in ce mai putini. Iar cand ii gasesti pe cei buni, ai datoria morala de a-I pretui si mai mult, de a-i ocroti intr-un fel. Mi-a mai fost inselata increderea si poate de asta sunt sceptica (nu ma lua in seama).
    In ceea ce priveste preferinta pentru cuvantul "dar", ma inscriu in club. "Cadou" parca te duce cu gandul la comert, obiecte in serie, etc. Un "dar" este ceva familiar. Te duce cu gandul la ceva lucrat cu drag sau ales cu grija si cu emotie pentru modul in care va fi primit ceea ce oferi. Ce frumos suna "a darui" fata de "a cadorisi" (sper ca nu am inceput sa creez cuvinte noi). Parca ti se ofera si o frantura din sufletul cuiva.
    Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut si sanatate maxima, petrecere frumoasa si "La multi ani si buni cu multa sanatate ! mamei tale. Drum bun si petrecere frumoasa!
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am păţit de multe ori să nu ştiu să... "citesc un om" chiar dacă eram faţă în faţă cu el, aşa că asemenea riscuri le ai şi în viaţa reală dacă nu eşti un om care să îşi dea seama de ce le poate pielea unora din prima. Eu poate sunt o visătoare dar cred că sunt mulţi oameni buni în jurul nostru.
      Mulţumesc! Şi voi să vă bucuraţi de acest sfârşit de săptămână!

      Ștergere
  3. Ma bucur ca a ajuns coletul ( am profitat de drumul in Ro sa il trimit, ca e posta f. ieftina).
    Sper ca din revista sa poti scoate ceva schemele de cusaturi, eu nu am mai cusut de 25 ani, cred, si am o gramada de lucruri care imi sunt mult mai dragi, acum :).
    Cat despre materiale, am access la promotii, pe unele nu pot sa le ratez ( tare mult mi-a placut cotonul japonez, iar celelalte au fost super reduceri!! ). La servetele, sper ca sunt folosibile, nu am lucrat deloc cu ele, nu stiu ce texturi sunt potrivite, eu ador magnoliile :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult încă o dată! Schemele sunt superbe şi când voi avea mai mult timp sigur le voi folosi.
      Când mă mai eliberez de croşetat sigur voi găsi vreun proiect în care să cos ceva din materialele acelea. Şerveţelele sunt foarte bune. Eu nu am vazut niciodată magnolii în realitate, dar îmi plac imaginile cu ele.

      Ștergere
  4. Hi,hi,hi, si eu tot asta gatesc acum, pui cu smantana si ciuperci, adica ghebe. Sper sa-mi iasa, ca e comanda speciala de la Ioana, s-a hotarat si ea sa vada cum e si daca-i place acum o sa manance si alta data, daca nu, nici n-o sa mai guste macar. Imi cunosc eu marfa :)
    Vad ca ai "agenda" incarcata, asta e bine, timp sa fie, nu? Cartea/revista mi-ar fi placut sa o pozezi deschisa, la o pagina oarecare, sa vedem si noi ce minunatii contine. E bine si asa, in curand o sa ne arati modelele de acolo dar cusute de manutele tale, nu? :)
    Weekend frumos va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nouă ne place mâncarea aceasta deşi prima dată şi eu strâmbam din nas la ideea acestei combinaţii. Mie îmi place să pun şi ...usturoi. :D
      Daaa... De ar fi atât de încărcată tot timpul nu m-ar deranja deloc. Nu mi-a trecut prin cap să fac asta, dar când voi coase ceva din ea voi poza şi interiorul revistei.
      Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai bun. Mă bucur că treci din nou pe aici!

      Ștergere
  5. Eu una abia astept sa vad ce ai mesterit din revista aceea. :) Sa aveti parte de distractie multa , la Tulcea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai este până voi avea vreme pentru asta. Mulţumim!

      Ștergere
    2. iarna e lunga, iar 2014 sper ca va fi un an mai roditor pt voi/toata lumea.

      Ștergere
    3. Sper sa fie precum zici in legatura cu 2014. :D

      Ștergere